FAQ |
Kalender |
2009-12-05, 15:26 | #21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2009-12-05, 17:12 | #22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
En variant är att ni har en Papperskorg där alla inlägg skrotas - kan ni lämna en kommentar varför ett viss inlägg har tagits bort.
|
|||
Svara med citat |
2009-12-06, 20:10 | #23 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Citat:
T ex, Tråd låses/raderas p.g.a upprepade tillsägelser för OT och trams // MOD Senast redigerad av StateCollapse den 2009-12-06 klockan 20:13 |
||
Svara med citat |
2009-12-06, 22:01 | #24 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Utfallet av att Trung inte fick någon anledning skickad över PM antar jag är pågrund av ett tydligt regelbrott och jämförelsen med kundtjänst haltar således. Eller så förstår jag inte din jämförelse alls...
Citat:
Citat:
Det finns en typisk profil bland många som skapar egenreklam och det är att de är väldigt upptagna i sitt och många av dessa är inte insatta i andras trådar. De skulle aldrig snubbla över att någon annan gjort ett regelbrott. |
|||
Svara med citat |
2009-12-07, 09:31 | #25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad jag menade var att Trung blev onödigt bryskt bemött för sitt regelbrott bara för att det finns en massa andra medlemmar som kanske inte förtjänar det tålamod som en ny medlem som inte läst reglerna.
|
||
Svara med citat |
2009-12-07, 10:01 | #26 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Däremot var jag tvungen att kolla hur registreringen såg ut på WN nu efter att de bytt mjukvara. Och tyvärr nämns ingenting om reglerna där mer än de standardregler som följer med mjukvaran vilket förändrar denna situationen väldigt mycket. |
|||
Svara med citat |
2009-12-07, 11:02 | #27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag förstår fortfarande inte varför man inte kan låsa tråden (ta bort reklamen), skriva något argt med röd text för att sedan slänga tråden efter 24 timmar? Då skulle även moderatorerna synas och höras lite mer, det är nog inget som wn skulle må dåligt av. Dessutom hade Trung förmodligen inte skapat den här tråden... Senast redigerad av andi den 2009-12-07 klockan 11:05 |
||
Svara med citat |
2009-12-09, 20:00 | #28 | ||
|
|||
Banned
|
Tänkte på en sak. Om en moderator raderar ett inlägg eller att admin gör det, går det att återställa det utan att gå in i databasen och fiffla?
Jag menar, om ni tar bort mitt inlägg nu så finns det fortfarande kvar för er moderatorer och admin, att ni kan se det och längst ner till höger finns en knapp där står "återställ" och då återställs inlägget i sin första skepnad. För när jag drev ett forum av PhpBB så kodade vi in en funktion där vi kunde radera inlägg men dom fanns kvar för oss administratörer, det var som en röd ram runt inlägget och bara vi kunde se det och återställa det med en knapptryckning på "återställ" och då kom inlägget tillbaka i sin gamla skepnad. |
||
Svara med citat |
2010-03-07, 15:45 | #29 | ||
|
|||
Banned
|
Väcker tråden till liv igen.
Jag skulle vilja ha igenom att när en moderator raderar en eller flera inlägg så vill jag gärna ha ett meddelande i tråden av sorten: Två inlägg raderade för OT /Mod |
||
Svara med citat |
2010-03-07, 15:56 | #30 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Sen, så finns de även en vB-mod som fixar så att det alltid skickas ett PM till en medlem som fått sitt inlägg redigerat eller raderat. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|