Citat:
Ursprungligen postat av johan1234
Du menar så för att du inte är med så är testet dåligt? Så alla test där ditt företag inte är med är dåliga? Hmmm.
|
Självklart inte, men det var inte bara vi som inte var med, utan flera andra, och jag sa inte att testet var dåligt, bara att flera inte var med.
Citat:
Ursprungligen postat av johan1234
Det om något får mig att bli tveksam om inställningen i ditt företag. Dessutom går du ut och indirekt säger att stora företag är lika med att inte vara snabba och kritiserar dem över en kant? Detta som en konkurrent i ett forum där du skall hålla dig - i alla fall lite neutral? Hmmm.... i alla fall jag känner det blir väldigt fel - i alla fall när det kommer från en leverantör.
|
Tycker du ska ta det som positiv kritik, det enda jag säger är ju att flera mindre webbhotell är betydligt snabbare än större webbhotell är, vilket ju är sant? Sedan börjar du ta upp kampen och nämner specifikt hur bra citynetwork, och då svarar jag vad jag tycker, och sedan kritiserar du mig för mina svar, och det känns onekligen som du upplever att någon har trampat dig på fötterna, för din kritik är mot mig var inga visor direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av KristianE
Man kan inte generalisera en Magento-installation. Bara för att en tom Magento-installation laddar på under 1 sekund hos ett webbhotell betyder inte det att den gör det när du har 150.000 artiklar i databasen.
|
Självklart inte, men man kan börja på ett webbhotell, för det tar lång tid att bygga upp något, och när tiden är mogen kan man ju köpa en dedikerad lösning hos dig.