FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
då är det samma problem jag har med Loopia, jag köpte två st .se domäner imorse med samma uppgifter som jag alltid haft hos dem men fortfarande efter tre timmar har inget hänt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Upplever samma fel här. Beställde en .SE domän genom loopa igår runt halv elva och betalade direkt med mitt loopiaprepaid-konto. Domänen är fortfarande ledig. Det är väl som med allt annat, man får vad man betalar för...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
15st fortfarande inte registrerade... har ifs bara gått 2 dagar
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Dessa rapporter låter oroväckande, speciellt eftersom vi inte upplever några problem av den typen för tillfället. Om ni skickar mig ett PM här så kontrollerar jag domänerna och rapporterar tillbaka snarast.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har samma problem, en domän registrerad och betald via loopia för över 1 dygn sedan som inte registrerats ännu. Verkar vara något som inte står rätt till i systemet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Medlem
|
"Det verkar vara ett fel i att skapa era kontaktid:n. Vi har bett våra
utvecklare kontrollera detta och det bör vara registrerat inom kort." Det fick jag höra för två dygn sedan, så de på kundtjänst är i alla fall medvetna om problemet. Det är förövrigt det sista livstecknet jag hört från dom, nu får jag inga svar längre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Att det kan vara problem med att skapa ett kontakt-id är individuellt per kund och detta påverkar alltså ingen annan än kunden i fråga. Det som händer är vanligtvis att vi korrigerar de felaktiga uppgifterna och försöker igen. Om detta inte är möjligt så kontaktar vi kunden och ber denna verifiera de uppgifter som inte stämmer. Om du skickar in ett e-postmeddelande till [email protected] så kontrollerar vi så detta är löst.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Det konstiga är att jag försökte snappa domänen via Binero i november med resultatet "Misslyckad"... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu verkar de ha fått ordning på systemet. Från det att jag tryckte på beställningsknappen tills domänen visades som upptagen på iis.se tog det nu bara 3 minuter. Inklusive tiden det tog att betala fakturan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag är inte kund hos Loopia, men jag är nöjd med de webbhotell jag använder idag. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|