FAQ |
Kalender |
2009-06-07, 12:17 | #21 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
De kanske är just precis därför han ger dig en extra chans, för att han vet att du har en av de tidigare versionerna? Eller så är han inte riktigt nöjd med de köp-nu-pris som han fått in.. Eftersom att de inte är han själv som satt dessa köp-nu-priser? I mina ögon så ser jag dig en som försöker förstöra för "Metal" för att du inte vill att andra skall ha kopier av koden, för att DU har det.. Med take på ditt förra inlägg: Citat:
|
|||
Svara med citat |
2009-06-07, 13:27 | #22 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Som sagt så har jag en tidigare kopia av koden, version 2.0 om jag inte tar helt fel.
Jag var intresserad av att köpa upp den här koden för att motverka att det kommer ut fler kopior, så Fredifredd, förklara för mig hur jag klarar det om jag skulle "förstöra" för Metal? I det fall jag skulle lyckas med det du försöker påstå, så behåller han skriptet och säljer ännu fler kopior? vilket absolut inte lär ligga i mitt intresse eftersom jag har en sådan kopia. Det jag opponerar mig mot är denna blinda auktion där man inte ens får veta vad man bjuder på för slags priser. Och vadå en sista chans? han har enligt tidigare inlägg förlängt auktionen till den 12:e Juni om jag inte tar helt fel. Jag ser det dock som oseriöst att säga någonting i stil med "jag har nu ett mycket högre bud, hur mycket kan du bjuda egentligen?" Det hade varit en helt annan sak om det hade varit formulerat som: "Jag har nu fått in ett bud på X kronor, och inväntar ditt eventuella bud." Fredifredd skulle du f.ex köpa en bil på auktion om försäljaren sa: Okej, nu har jag ett mycket högre bud, ochdu får en chans till att bjuda, Hur mycket kan du bjuda? |
|||
Svara med citat |
2009-06-07, 13:28 | #23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fast man bör ju säga vad för "köp-nu-bud" som de andra har lagt så att Fredrik inte riskerar att bjuda x-antal tusen mer än nödvändigt.
|
||
Svara med citat |
2009-06-07, 13:30 | #24 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tilägg: För att förklara djupare så vill jag inte sabotera denna försäljning, även om jag opponerar mig på hur det går till.
Lycka till med försäljning Metal. |
|||
Svara med citat |
2009-06-07, 15:01 | #25 | ||
|
|||
Read Only
|
Jag gav metal ett pris på 5500:- för att få köpa sidan direkt!
// Slumpen |
||
Svara med citat |
2009-06-07, 15:07 | #26 | ||
|
|||
Read Only
|
Eftersom FredrikNas hade det senaste budet på 3000:- men valde att backa ur som jag läste i tråden,
Så lägger jag ett bud på 3000:- |
||
Svara med citat |
2009-06-07, 19:12 | #27 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
haha nej de hade jag inte Du har rätt. |
||
Svara med citat |
2009-06-08, 08:38 | #28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Angående annonserna, står inget datumintervall?
Utbetalningen från oktober förra året? MoSMS verkar dött? Om du har F-skatt och digitalkameran ingår så kan jag bjuda bjuda 3000 kronor + moms. |
||
Svara med citat |
2009-06-08, 18:19 | #29 | ||
|
|||
Read Only
|
Nej jag glömde ta med det när jag la upp bilderna Och när det gäller affiliator så använde vi inte dom så länge eftersom deras reklam inte ger så mycket..
Mosms gick la sådär eftersom vi gav vip ibland till medlemmarna och sedan kunde dom värva vänner för att få gratis vip m.m.. När det gäller F-skatt så har jag inte det tyvärr.. |
||
Svara med citat |
2009-06-13, 02:12 | #30 | ||
|
|||
Read Only
|
Ingen som är intresserad av Fajp.se? Vårat konto hos strongbox stängs ner den 25:e juni så är det ingen som är intresserad innan den 25:e så stänger vi ner sidan För gott.
Så om det finns någon intresserad person här på Wn som är intresserad så släng iväg ett PM med ditt Bud/skambud. Kan även tänka mig att byta sidan mot någon annan sida.. Är mest intresserad av att byta mot en reward sida i sådana fall! |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|