FAQ |
Kalender |
2011-10-27, 02:06 | #321 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan någon på Double besvara detta tack!
Hur får man fram en lista över transaktioner (leads/sales) som skett över en viss period? Där man rad för rad kan se t.ex Namn på annonsör, transaktions-ID, ordervärde, provision, tidpunkt när ordern skedde, osv. Har klickat runt på det mesta under "Trafikrapport" utan att kunna hitta något. Btw - Alla andra affiliate-nätverk tillhandahåller denna statistik och det är enkelt att hitta hos dom. |
||
Svara med citat |
2011-11-02, 14:21 | #322 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej! I vår kommande uppgradering som är på gång så kommer detta att ingå och det kommer vara lätt att få fram exakt det man vill ha. Läs mer om vår kommande uppgraderingen här http://blog.double.net
|
|||
Svara med citat |
2012-03-23, 02:42 | #323 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Om man jobbar dagligen med affiliate, så vill man ha API och Callbacks. Detta är för kunna få alla affilites statistik på en och samma sida blir lättare och bekvämare och säkerställa information mellan dem olika nätverken och vilka program från vilka nätverk som fungerar bäst. Istället än först typ logga in på double.net läsa av tranastioner imp och likande statistiker. Ersättnings base på dem, sedan ska dem in på typ tradedoublers och göra samma sak sedan ska dem in på typ affelix, sedan likande. Dem kan i princip lägga ner statistiken på affiliate sidorna och ge full stöd för API XML/JSON + Callbacks så man kan hämta och sammanställa dem alla på en och samma ställe som man själv vill ha det. |
||
Svara med citat |
2012-03-23, 03:43 | #324 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag förstår inte hur jag gör min egna design för outputs av annonser.
Någon som kan berätta? Jag får en Javascript kod, jag skulle vilja skriva ut istället i divar. dvs. <div id="title">productTitle</div>. |
||
Svara med citat |
2012-03-23, 06:34 | #325 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Förstod hur jag gör nu. Det jag undrar är varför &sortby=Price inte fungerar i adressen? |
||
Svara med citat |
2012-03-25, 01:48 | #326 | ||
|
|||
Medlem
|
Värka inte gå hämta annonskoder i senaste Firefox eller Chrome webbläsare.
Får bara sidan kan inte vissas. Och annons länkarna i IE 9 eller senare verka gå direkt till Double.net hemsida fast programmen är aktiva. Är det någon fler än jag som har uppmärksammad det eller måste jag installera om datorn? Tänkte så det inte är bara mina webbläsare som totalt har pajad |
||
Svara med citat |
2012-03-25, 16:00 | #327 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2012-03-26, 06:26 | #328 | ||
|
|||
Medlem
|
Då ska jag prova formatera om datorn ändå dags för det
|
||
Svara med citat |
2012-04-15, 16:47 | #329 | ||
|
|||
Medlem
|
Kunde inte ändra den.
Problemet låg hos AdBlock som gjorde att den stängde ner rutan. Fick lov lägga till undantag för Double |
||
Svara med citat |
2012-07-15, 11:41 | #330 | ||
|
|||
Nykomling
|
Någon mer som märkt att double varit nere sedan i går kväll!
vare sig länkar eller hemsida fungerar... |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|