FAQ |
Kalender |
2007-11-21, 23:12 | #31 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Lite dålig timing i och med EM-kvalet, men trevligt initiativ! Jag för min del skulle gärna vilja veta lite om ni har något CPL-program? Har försökt bli kund (inte affiliate) hos er flera gånger men av er sida att döma vill ni inte gärna ha mig som kund
|
||
Svara med citat |
2007-11-21, 23:38 | #32 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tack för glöggen ikväll!
|
||
Svara med citat |
2007-11-26, 18:02 | #33 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Hälsningar, TradeDoubler |
|||
Svara med citat |
2007-11-26, 18:19 | #34 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tänkte bara tipsa om att vi numera har ett nyhetsflöde där du kan prenumerera på programnyheter via RSS. Just nu är det många julnyheter -- passar utmärkt om du vill ta del av den ökade julförsäljningen.
http://tdsupport.se/rss/index.php?_m=news&...w&group=default Du kan även prenumerera via e-post, eller läsa våra nyheter direkt från våra julsidor. Hälsningar, Jakob |
|||
Svara med citat |
2007-12-01, 23:53 | #35 | ||
|
|||
Nykomling
|
När företag är sena med betalningen av sina fakturor så förmodar jag att TD Tar ut påminnelseavgift och ränta på det försenade beloppet.
Varför får vi affiliates inte ta del av dom pengarna??? Det innebär ju en försening för oss också! Tacksam för svar! |
||
Svara med citat |
2007-12-04, 17:29 | #36 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Våra program har tusentals anslutna publishers, om den avgift som tas ut i påminnelse skulle fördelas likvärdigt mellan dessa handlar det om några ören per publisher. Det merarbete som detta skulle innebära är alltså inte lönsamt varken för er eller oss. Vi uppskattar alla synpunkter och gör vårt bästa för att uppfylla era behov. Hälsningar TradeDoubler |
|||
Svara med citat |
2007-12-04, 17:53 | #37 | ||
|
|||
|
TradeDoubler, debitera annonsörerna dröjsmålsränta istället för en fast avgift för försenad faktura. Då kan varje affiliate även få en viss procent av det försenade beloppet för att de betalningen har försenats.
|
||
Svara med citat |
2007-12-04, 21:15 | #38 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-12-16, 02:57 | #39 | ||
|
|||
|
Vad menas med cache prevention för de egna poolerna?
Jag hade det aktiverat, med det sabbade för sidans validering. Nu använder jag koden utan cache prevention och har en cache-funktion påslagen för min webbplats. Jag ser dock inte att annonserna inte skulle uppdateras vid varje ny sidvisning. |
||
Svara med citat |
2007-12-19, 15:52 | #40 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Om du exempelvis går in på en hemsida och sedan stänger ner den, och öppnar upp den i ett nytt fönster så kan det räknas som en sidvisning istället för två. Detta för att du har haft cache prevention av och att den har lagrats i din browser. Om du har ett annonshanteringssystem sköter systemet oftast detta själv och då bör man inte använda vår Cache Prevention för att minska ev fel. Det är helt tillåtet av klicka ur Cache Prevention. Hälsningar TradeDoubler |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|