FAQ |
Kalender |
2011-05-13, 08:41 | #31 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det varierar. De allra flesta annonsörer har 16 dagar på sig att godkänna transaktioner, de godkänns därefter automatiskt. Men vi har också annonsörer som har en godkännandetid på runt 30 dagar och uppåt då de har rutiner som gör att det är så. Ditt önskemål om info om detta i programkatalogen (på programsidan) är bra och en självklarhet tycker jag. Vi har helt enkelt glömt att detta är bra info att visa och jag ska se till att det kommer upp nu under maj. Har du funderingar kring specifik annonsör eller specifika transaktioner får du gärna maila mig på [email protected] för mer information och godkännandeprognos. Tack för bra kritik! Vi vill så klart också ha en snabb godkännandeprocess och jobbar för att så ska vara så ofta som det är möjligt. Mvh Jonny Elofsson Senast redigerad av Adrecord den 2011-05-13 klockan 08:52 |
|||
Svara med citat |
2011-05-19, 18:46 | #32 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2011-05-19, 18:48 | #33 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Mvh Jonny |
|||
Svara med citat |
2011-05-19, 18:52 | #34 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Känns ju trist om det skulle bli till det sämre bara för att Halens byter Affiliatenätverk. |
||
Svara med citat |
2011-05-19, 18:55 | #35 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Edit: Jag vill förtydliga att detta inte på något sätt innebär att utbetalning av ersättning till publishers fördröjs. Vi har fått godkänt av annonsör men vi har inte skiftat status för transaktionerna på grund av bristande rutiner från min sida och att vi ännu inte har allt fullt automatiserat. Mvh Jonny Senast redigerad av Adrecord den 2011-05-19 klockan 19:16 |
|||
Svara med citat |
2011-05-21, 14:09 | #36 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Lite nya program startade den senaste veckan. Room99.se - Heminredning med stort utbud av bland annat tavlor. iPow.se - Tillbehör till iPhone och iPad. TintinStyle.se - Kläder och mode. PenStore.se - Pennor och kontorsmaterial. iPrylar.se - Mac-tillbehör Intimera.se - Sexleksaker iPhonebutiken.se - Tillbehör till iPhone och iPad. Frågor, funderingar och önskemål får gärna skickas till [email protected]. Mvh Jonny Elofsson |
|||
Svara med citat |
2011-05-22, 20:26 | #37 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
Svara med citat |
2011-06-27, 12:45 | #38 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Idag startar FS Data sin sommarkampanj och ger hela 100% i provision på webbhotell. Mer info om detta finns att läsa i vår blogg. Jag vill också slå ett slag för Vitapost.se som konverterar mycket bra med sitt sortiment inom hälsa, kosttillskott och naturläkemedel. Nya annonsörer sedan sist Nordclothing.com - Surfmode Lykka.se - Köksredskap Fungadgets.se - Prylar och presenter Professionalretouch.com - Retuscheringstjänst Levhemma.se - Inredning och design Återkom gärna på [email protected] med önskemål eller förslag. Mvh Jonny Elofsson |
|||
Svara med citat |
2011-08-26, 11:08 | #39 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Två månader har gått sedan senaste uppdateringen här och vi passar på att lyfta fram våra nya annonsörer sedan sist. RoligaPrylar.se - 10%, >9 sales/mån 12% PartyKungen.se - 10%, >9 sales/mån 12% Nalleriet.se - 10% TheSmileShop.se - 11% KilandsMattor.se - 10% StylingAgenten.se - 8% Lilon.se - 10% Smartbudget.se - 10 kr/registrering Blackpatron.se - 0,50 kr/klick Facit.com - 0,40 kr/klick Adsite.se - 20 kr/ny säljare, 250 kr/ny annonsör Mrsbot.com - 1 kr/registrering + 20-40% vid ny kund och förnyelser PrimeSlots.com - 20 kr/signup + 250 kr/insättning Återkom gärna till [email protected] med önskemål eller förslag. Lycka till i höst! Mvh Jonny Elofsson |
|||
Svara med citat |
2011-09-16, 14:29 | #40 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Har ni stöd för EPI Callbacks. |
||
Svara med citat |
Svara |