FAQ |
Kalender |
2006-12-25, 16:17 | #31 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hej!
Jag undrar om man på sidan "Dina bankuppgifter" måste ange Iban och SWIFT, eller räcker det med Clearingnummer, Bankkontonummer, typ av konto och bank om man är bosatt i Sverige och ska ha betalt till en svensk bank? Hur tar jag i så fall reda på mina Iban och SWIFT-koder? |
||
Svara med citat |
2006-12-25, 16:21 | #32 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2006-12-25, 16:27 | #33 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ok, tack.
Ännu en sak jag ville påpeka är att Föreningssparbanken numera heter Swedbank (sidan det gäller är "Dina bankuppgifter"), så ni kanske borde ändra detta. |
||
Svara med citat |
2006-12-25, 18:50 | #34 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker det är dumt att ni åter igen har gjort ett uttag på mitt konto fastän jag inte angivit ett kontonummer. Vänligen sätt in beloppet på mitt saldo hos er igen. Jag tar det här eftersom det ger snabbare respons än via er vanliga kanal.
|
||
Svara med citat |
2006-12-25, 19:15 | #35 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ditt meddelande skickades ca kl. 22:00 den 23 december och julafton spenderade jag med min familj så du får ursäkta om du tycker vi svarar segt Du har mitt svar i systemet så logga in där. MVH Jimmie |
|||
Svara med citat |
2006-12-25, 19:37 | #36 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för ett snabbt svar Jimmie! Ville mest återigen testa responstiden. Här tog det endast 25min. Som vanligt löser ni frågeställiningarna väldigt snabbt
|
||
Svara med citat |
2006-12-27, 09:27 | #37 | |||
|
||||
Nykomling
|
Sammanlagt har det gått ca 4 veckor sedan jag första gången kontaktade er på Affiliator för att ändra på ersättningen från Lilon.se. Den senaste gången har jag till och med fått respons på att ni fått e-posten jag skickat, men ännu ingen bekräftelse eler informatin om att ni annonserar ut denna förändring. Dock har jag sett ett par nyhetsbrev från er där denna information hade kunnat skickas ut till samtliga affiliates.
Tråkigt att det ska vara så svårt att få kontakt med er både per telefon & e-post. |
|||
Svara med citat |
2006-12-27, 09:34 | #38 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2006-12-27, 09:42 | #39 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Ser dock ut som om man får svar snabbare här, med tanke på de tdigare inläggen. |
|||
Svara med citat |
2006-12-27, 10:59 | #40 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag känner inte igen mig i det, jag har upplevet vid samtliga gånger att affiliator svarar snabbt och kunnigt. Har aldrig behövt vänta längre än 24 timmar på ett svar.
Jämför man med Double så svarar de inte alls, och TD ger en ett helt okunnigt svar efter 2 veckor. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|