FAQ |
Kalender |
2006-09-22, 16:26 | #31 | ||
|
|||
Medlem
|
Börjar bli rätt trött på att inte få mina pengar från Double. Har haft en bit över 3000kr nu på "godkänt" i flera månader och fortfarande inte fått över pengarna till "tillgänglig".
Kan väl inte räkna med att någonsin få mina pengar. Känns bra att ha gjort reklam för doubles annonser gratis. Tänker inte fortsätta att använda sidan så länge jag inte får pengarna. En fråga till Double: Tror ni jag kan få mina pengar före jul? |
||
Svara med citat |
2006-09-22, 16:36 | #32 | ||
|
|||
Medlem
|
Tyvärr innebär inte Godkänd att du får de utbetalt. De måste bli "Tillgängliga" först. DVS annonsören måste betala Double för trafiken du genererat. Tyvärr tar det MYCKET längre tid än hos andra affiliateprogram. Jag förstår inte varför egentligen. Double måste bli mycket hårdare mot annonsörerna!
|
||
Svara med citat |
2006-09-22, 17:24 | #33 | ||
|
|||
Medlem
|
ja, de måste bli mycket snabbare. Känns rätt frustrerande detta, hoppas Double tar tag i hårdhandskarna mot annonsörerna nu.
|
||
Svara med citat |
2006-09-22, 17:32 | #34 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2006-09-22, 18:58 | #35 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2006-09-22, 21:07 | #36 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Det uppstod lite tekniska problem mellan oss och Nutriguard som vi måste klara upp innan vi går vidare. Jag kommer att skicka ett email till berörda affiliates nästa vecka och informera om läget. Tills dess får jag önska er en trevlig helg! / Dejan |
|||
Svara med citat |
2006-09-26, 16:39 | #37 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har samma problem som 'Sweden-mn', tackvare NutriGuard antar jag... Jag hade ett par tusen+ på kontot under ett par månaders tid, men nu när jag kollade har jag bara 800 spänn. Humm....
|
||
Svara med citat |
2006-09-26, 19:30 | #38 | |||
|
||||
Medlem
|
Japp, vi fick justera bort alla felaktiga sales så det är nog därför ditt saldo har minskat. Men nu är allt igång som det ska med NutriGuard och om jag får göra lite reklam för dom så har dom en bra och lättsåld produkt
|
|||
Svara med citat |
2006-09-30, 01:09 | #39 | ||
|
|||
Medlem
|
Synd att det blev som det blev med Nutriguard. Trots att jag blev riktigt besviken på det inträffade så har, precis som double skriver, Nutriguard en riktigt bra produkt.
Jag rekommenderar dem trots problemet de hade med double nu. |
||
Svara med citat |
2006-09-30, 10:11 | #40 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |