FAQ |
Kalender |
2016-06-06, 18:49 | #31 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har varit i kontakt med både Zanox och Royal Design. Zanox har gjort ett testköp och konstaterat att det funkat och ser ärendet som utagerat. Royal Design har jag bett kolla upp det närmare.
Det är inte så enkelt som att bara sluta promota dem, jag har arbetat upp en position för just Royal Design som gör att det är svårt att byta till något motsvarande. Börjar bli dags att skapa ett Affiliate-fackförbund! |
|||
Svara med citat |
2016-06-06, 21:53 | #32 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
borde vara väldigt lätt för Royal Design att se vad respektive affiliate presterar nu jämfört med tidigare i vår. För mina två sajter är det en störtdykning som sagt.
Uppskattar om du kan pm:a Royals kontaktuppgift så kan jag förhöra mig också med dem. |
||
Svara med citat |
2016-06-07, 15:10 | #33 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
RoyalDesign är säkert bara glada för den extra trafiken som dom dessutom inte behöver betala för. Tror dom anstränger sig måttligt just nu...
|
||
Svara med citat |
2016-06-07, 20:07 | #34 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det kan ju givetvis vara så men då tänker de väldigt kortsiktigt..
Det är bara en tidsfråga tills man ger upp dem och tar andra istället. |
||
Svara med citat |
2016-06-07, 20:21 | #35 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kan ni inte göra egna provköp för att se om ni får betalt för dem?
|
||
Svara med citat |
2016-06-08, 09:01 | #36 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
givetvis kan jag göra det , men det hjälper föga eftersom försäljningen är 0 nu de sista två månaderna
tidigare i januari till mars var det sale närapå varje dag. Att där är något fel behöver jag inte konstatera utan det är där |
||
Svara med citat |
2016-06-08, 22:26 | #37 | ||
|
|||
Nykomling
|
När kritiken här var som mest samlad mot Zanox så registrerades (av en slump?) några sales på RoyalDesign via dem, nu är det dock lika dött som tidigare. Har gått från ett antal sales/månad till i princip ingenting. Planerar att plocka bort produkterna från Royal Design till förmån för andra annonsörer/nätverk under kommande vecka. Är det fler som gör det samma kanske det sänder tydligare signaler?
|
||
Svara med citat |
2016-06-10, 01:28 | #38 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jag kommer att göra detsamma
|
||
Svara med citat |
2016-06-28, 13:17 | #39 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Uppskattar om någon kan pma mig Royals kontaktuppgift!
|
||
Svara med citat |
2016-07-01, 23:26 | #40 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|