FAQ |
Kalender |
2006-01-12, 13:01 | #31 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Stor varning för dessa. Jag har också blivit lurad av dem, dock inte som kund utan på ett jobb jag gjorde åt dem men fick aldrig betalt. Skulle bygga en oscommerce modulen för deras fakturalösning och när jobbet var klart efter ungefär 40h så hörde jag aldrig av Tobias Holmgren (npi i denna tråd) mer. Kul... och eftersom att inget direkt kontrakt upprättats så fanns det inte mycket att göra, vad jag kunde se.
Så, stor varning för dessa skojare. |
||
Svara med citat |
2006-01-12, 17:20 | #32 | ||
|
|||
Medlem
|
Ni som använder dessa tjänster, tar ni ut en fakturaavgift av kunder och i så fall hur mycket.
Ska snart köra igång kreditors lösning. |
||
Svara med citat |
2006-01-19, 14:34 | #33 | ||
|
|||
Nykomling
|
verkar som att både tjänsterna Paysafe och Payit har kommit tillbaka.
Så här står det på Paysafe.se under rubriken skriverier. Hej! Vi beklagar de skriverier om oss den senaste tiden. Det har skrivits mycket olika saker och mycket saknar riktigt fakta. Det vi vill säga med detta är att allt är utagerat. Dessa problem som inträffat har skett på grund av den massiva ökningen av kunder vi haft. Vi har helt enkelt inte kunnat nå upp till den standard vi skall hålla. Dock är det nu åtgärdat och vi hoppas våra nöjda användare fortsätter använda oss. Bästa hälsningar Support - PaySafe Undrar hur det gick med utredningen igentligen :P |
||
Svara med citat |
2006-02-07, 09:59 | #34 | ||
|
|||
Nykomling
|
Acme, Paycontrol tar också hela risken om man vill.
//Byron |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|