FAQ |
Kalender |
2011-03-02, 00:21 | #31 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Deras rankning bygger sedan på detta, inte på hur många vänner jag får in på sajten som klickar i 5 stjärnor. Ledsen, jag brukar inte kommentera i feedbacktrådarna, och speciellt inte när jag inte tillför så mycket konstruktiv kritik, men jag kan inte se någon punkt förutom domännamnet där ni är bättre. Mitt tips, gör en slant på att sälja domänen till dem istället :P |
|||
Svara med citat |
2011-03-02, 08:37 | #32 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vänta lite här nu.
Får företag lägga till sig själv eller söker ni upp företag och lägger till dom själva eller både och? För jag vet att det finns webbyråer efter norrlandskusten men finner inga alls när jag söker på er sida |
|||
Svara med citat |
2011-03-02, 23:11 | #33 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Vi har nu byggt om hela sajten med en helt ny plattform som är 10 gånger mer bättre än vår kollega webmaster. Den kommer upp inom några dagar och då kommer alla problem som uppståt med användadet med sajten vara borta med. |
||
Svara med citat |
2011-03-02, 23:13 | #34 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Därför valde vi nu att läta alla registrera sin egen webbyrå |
||
Svara med citat |
2011-03-03, 01:17 | #35 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bra ide ! Tycker den känns lite tom och tråkig samt fungerar den inte i mitt chrome. Men tror tjänsten kan vara mycket användbar !
|
||
Svara med citat |
2011-03-03, 15:22 | #36 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi har gjort om hela sidan.
Ny plattform Ny design Mer info om varje webbyrå Så vi vte att den liknar Eniro idag men detta var inte för att få designen kommenterad utan för att få sidans funktion och ide under kritik. Men vänta några dagar så kommer du se en sida som slår Eniro med hästlängder. |
||
Svara med citat |
2011-03-03, 15:29 | #37 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Får fel på första sidan. Syntaxfel Rad: 544, Tecken: 1
|
||
Svara med citat |
2011-03-03, 15:36 | #38 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
JO vi har upptäckt fel i koden som har rättats till i den nya plattformen. Vi hoppades att det skulle vara mindre fel men nu när vi gjort det bättre så kan vi lansera en plattform vi hoppas folk gillar. Vi tror att denna ide är en bra sak för de som letar webbyråer liksom och var är det nte bättre att hämta kritik än hos WN medlemmar. Utan WN hae vi inte hittat alla felen liksom Men vänta några dagar så ser du en bättre plattform, mer info och snyggare design så då är felet borta med |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|