FAQ |
Kalender |
2008-06-24, 07:43 | #31 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag är väldigt sugen på en HTC Touch Pro, bör komma i augusti.
|
|||
Svara med citat |
2008-06-24, 11:26 | #32 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Misstänker att det som sagt att det går att stänga av TouchFlo, bildbläddring på kontakter m.m. Dessa flashiga funktioner brukar vara kul första veckan sedan stänger man av dem ändå (även om de funkar strålande). |
|||
Svara med citat |
2008-06-24, 13:11 | #33 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
I iPhone 3G kommer du t ex kunna köpa och ladda ner över 3G, men bara om programmet, musiken eller filmen är under 10 MB, annars måste du göra det via WiFi. Man må tycka hur mycket som helst om Apples regler, men andra tillverkare hade nog inte tvekat att låta dig köpa och ladda ner långfilmer över GPRS, även om det tagit år att ladda ner med oändliga avbrott, försök igen, och igen, vilket irriterat användaren = grejjen fungerar inte i verkligheten. Jag tror uppriktigt Steve Jobs & Co vill vara stolta över sina grejjer och därför ska de fungera. Inte bara på pappret, i laboratorium eller i händerna på en 15-årig nörd utan något liv. Är det någon på detta jordklot som misslyckats med att synka en iPod? Och följdfråga, hur många har retat sig på krånglet att synka en mobiltelefon? |
||
Svara med citat |
2008-06-24, 13:21 | #34 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-06-24, 13:24 | #35 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Givetvis stämmer det du skriver, jag skulle dock önskat om Apple istället haft en liten kryssruta gömt långt inne i alla sina program och produkter där det står "Klicka här för att slå på avancerade funktioner". Det går ju faktiskt att äta kakan och ha den kvar. Varför antingen enkelt ELLER avancerat? |
|||
Svara med citat |
2008-06-24, 13:41 | #36 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har sagt det tidigare, men säger det igen.
iPhone handlar inte om massa nya fräcka funktioner utan det handlar om användargränssnittet (Operativsystemet Mac OS X) som är absolut överlägset. Operativsystemet är en fröjd, allt flyter så grymt bra, mycket bra "flow" i det. Ingen kommer i närheten av det och lär inte komma heller. Det snackas om iPhone-dödare hit och dit, men ärligt talat. Förstår dom inte att halva nöjet med iPhone är operativsystemet? Visst, ibland undrar jag varför dom inte har lagt in självklara funktioner som filöverföring via Bluetooth m.m... Men sånt kommer... Jag har haft min iPhone i ca 8 månader nu och är så fruktansvärt nöjd, jag kan förklara det som att allt bara "flyter" när jag använder min iPhone. Min farsa (aka teknisk idiot) har också en och han älskar den. Den har många nackdelar, inget snack om saken, men användargränssnittet är som sagt så grymt bra. Sen att den enligt mig är den snyggaste telefonen som finns ute gör inte saken värre direkt Du får helt enkelt välja en mobil som passar dig bäst efter dina behov. iPhone 3G kommer bli KICK ASS! |
|||
Svara med citat |
2008-06-24, 16:01 | #37 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-06-24, 16:31 | #38 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
2000 kr med ett 24 månaders abonnemang med fria samtal+sms+datatrafik för 499 kr i månaden, eller liknande… Dom har inte gett ut några prisuppgifter än iaf, men det kommer troligtvis bli något liknande |
|||
Svara med citat |
2008-06-24, 16:39 | #39 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=Z6gyJbcbcls |
|||
Svara med citat |
2008-06-24, 17:09 | #40 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
nu har jag inte iPhone än, inväntar 3g.. men jag har en iTouch. och måste säga att det är en helt genialisk produkt. Jag tycker dock att det går väldigt bra att skriva onscreen, det är lite som första gången man skrev sms... man tyckte det var knöligt till en början, men man vande sig väldigt fort.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|