FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
kolla gärna med hur välviljan ligger till att uppfylla löpande önskemål vilket jetshop är mer än usel med,vi har försökt fakturera Norge i 2 år men funkar ännu inte:-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Nykomling
|
Finns det någon direktkoppling mot Pacsoft & DHL med OSCommerce (som man kan köpa)?
Vill ha en koppling så att man skicka vidare med några enkla tagenttryck. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Flitig postare
|
kreditor/fakturera mig kommer enligt uppgift med moduler för Magento under Januari.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Nykomling
|
Kör själv ViArt. Funkar riktigt bra. Använder Samport för att ta betalt med kort...
http://www.viart.com/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Nykomling
|
Misstänker att Jag under nästa år börja växa ur OSCommerce.
Just nu saknar Jag en direktkoppling mot Pacsoft då man med några enkla knapptryck kan föra över informationen till Pacsoft. Vad finns det för typer av e-butiker som anses vara seo-vänliga och har bättre direktkoppling mot pacsoft & adiministrativa ekonomi program i prisklassen 50-100k som ni hänvisar till? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hmm, jag upplever ditt inlägg som följande fråga:
"Jag vill lära mig flyga boeing 747, men jag orkar verkligen inte lära mig alla knappar. Jag kan visserligen ta RyanAir till London, men grejen är den att jag vill kunna flyga runt några varv över Oslo på vägen dit. Var kan jag hitta Boeing 747 med knappar "Upp, Ner, Framåt, Bakåt"? Om du ska ha möjligheter till anpassning utan att hacka om koden, så måste shoppen vara per definition komplicerad att lära sig. Vill du å andra sidan ha det enkelt för dig, så har du så klart mindre möjligheter att anpassa. Om du inte hittar något som är på pricken så som du vill ha det, så får du väl hacka från scratch. Med de specifika krav du har, så låter det som att du vill sätta dig ner och börja nöta manualer istället. Att göra en webbshop tar tid, speciellt om man är ensam. Jag var också i samma sits kan man säga. Jag tyckte att OSCommerce sög och en del andra alternativ saknade funktioner som var nödvändiga. Så det blev att skriva från början. Även om det tog en 4-5 år så tycker jag det är värt. Det är mycket enkelt (well relativt) att lägga till nya funktioner och i princip är ens egen fantasi begränsningen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Butikslösningen jag använder i SweCat som vi kodat själva kommer inom kort att komma i en hyrlösning. Den har de flesta av de kraven du har, men om hyra inte var ett alternativ så är det kanske inget för dig. Eventuellt kommer den att säljas som liscensprodukt i framtiden om intresse finns. Om intresse finns från någon av denna lösning så skicka mig ett PM
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Medlem
|
Interspire. I mina ögon den bästa e-handelslösningen på marknaden. Kostar förvisso några kronor, men definitivt värt det.
Behöver du hjälp så är det bara att slänga iväg ett pm. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Pratat med några leverantörer om deras kopplingar till magento.
Koppling mot SPCS med Jinterbroker från codevision kommer komma Q1 SveaWebpay, har offert ute för att få ordning på modul, klart troligen slutet Q1 Samport, kommer ej att utveckla någon modul i dagsläget. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Saker jag saknar i Prestashop är affiliateprogram samt möjligheten att lägga in adwords-kod på sidan som borde säga "tack för ditt köp".
I v1.0.0.8 så flyttas besökaren direkt till orderhistorik efter köpet slutförts, så det finns ingen möjlighet att följa köp (via AdWords t ex). Även statistik saknas, men det ska tydligen finnas en massa i v1.1. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|