FAQ |
Kalender |
2010-03-22, 23:30 | #391 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Eftersom ni bara verkar ge support via wn och inte era egna supportformulär undrar jag hur det är möjligt att ni "skickar pengar" och drar bort dem från mitt konto trots att jag inte skrivit in mina banknummer. Jag fick alltså inga pengar..
|
||
Svara med citat |
2010-03-23, 00:07 | #392 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
Svara med citat |
2010-03-25, 13:31 | #393 | |||
|
||||
Medlem
|
Tänkte att jag skulle få det på print från Affiliator också så att jag vet. Men de verkar ha SJUKT mycket att göra eftersom det tar flera dagar att svara på ett mejl... Inte helt okej.
Jag ställer en fråga till här: Om jag annonserar för Coolstuffs program och levererar 10+ sälj så att jag kommer upp på högsta stegat i deras trappa. Gäller den högre ersättningen för alla sälj, eller bara de som är över 10? |
|||
Svara med citat |
2010-03-25, 16:03 | #394 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag gjorde en intresseanmälan för typ en vecka sedan, har fortfarande inte blivit kontaktad? Hur lång tid brukar det ta?
|
||
Svara med citat |
2010-03-26, 00:34 | #395 | ||
|
|||
Medlem
|
De flesta nätverk kör med att du hamnar i ett segment efter hur du presterade månaden innan. Dvs, 10+ sales i februari ger 26% på alla sales i mars. Antar att det är detsamma hos Affiliator.
|
||
Svara med citat |
2010-04-07, 16:14 | #396 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har Affiliator lagt ner sin support?? har skickat flera frågor för flera veckor sedan men inte hört ett knyst, har alltid fått svar inom några dagar tidigare!
|
||
Svara med citat |
2010-04-07, 18:17 | #397 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Tack |
||
Svara med citat |
2010-06-26, 04:27 | #398 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Mitt support-ärende är inte heller besvarat på många veckor.
Har bestämt mig att lämna Affiliator på grund av det dåliga programutbudet, sega sajten och nu även supporten. Väntar bara på en utbetalning som förfallit från programmet Onlinebingo.se |
||
Svara med citat |
2010-06-26, 06:26 | #399 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sitter och undrar var månadens utbetalning tagit vägen. Ser dessvärre ut som det tar 14 dagar från att en betalning påbörjats tills pengarna kommer in på kontot.
12:e maj betalade affiliator och 26:e maj kom pengarna in på kontot. 16:e juni har de visst påbörjat en utbetalning som jag ännu inte sett röken av trots att det gått tio dagar sedan dess... Upplever alla andra samma sak?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2010-06-26, 14:49 | #400 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
Svara |