FAQ |
Kalender |
2010-06-26, 16:35 | #401 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag vet inte om dom betalar ut så pass lite pengar annars bör du kolla under "Inställningar" > "Dina bankuppgifter" och se till att "Minimum utbetalning" är rätt inställt för dig.
|
||
Svara med citat |
2010-06-26, 17:29 | #402 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Aja, får väll vänta ett tag till då med den utbetalningen. |
||
Svara med citat |
2010-06-27, 23:07 | #403 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Då det står att om annonsörerna inte har betalar sina fakturor, då betalas man inte förrän nästa månad, då borde det ha rätt mycket att göra med hur stort företaget som annonserar är. Ett stort företag har säkert mycket lättare för att alltid betala sina fakturor än mindre företag med mindre budget.
|
|||
Svara med citat |
2010-06-27, 23:11 | #404 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Större företag har en tendens att dra sina leverantörsfakturor bara för att.
|
||
Svara med citat |
2010-06-29, 11:37 | #405 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
En månad har gått och ni har inte svarat på mitt support-ärende. Buuuuu!
|
||
Svara med citat |
2010-06-29, 16:10 | #406 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
"Utbetalningen sker i slutet av varje månad, detta förutsätter dock att annonsörerna har betalat sina fakturor"
Innebär detta att det kommer dröja ytterliggare en månad, och att pengarna betalas ut vid nästa betalningstillfälle från att de har betalat sina fakturor? Eller betalar ni så fort de har betalat sin faktura, även om det t.ex är i mitten av en månad och vi saknar utbetalning? |
|||
Svara med citat |
2010-07-01, 14:25 | #407 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kommer utbetalningen ske snart? Det känns lite oroande att det fortfarande inte verkar som att något företag har betalat sina fakturor..
"Innestående Denna summa kommer att betalas ut vid nästa utbetalningsomgång om den är större än 300kr. 0.00 kr" Jag har långt över 300 kr på saldot. Jag hoppas att ni förstår att det inte är acceptabelt om betalningen kommer ske i slutet av Juli, när jag tjänat ihop till detta i Juni månad. Men då det står "Vid nästa utbetalningstillfälle" och det är den första Juli idag så börjar jag fundera.. Senast redigerad av Dakota den 2010-07-01 klockan 14:33 |
|||
Svara med citat |
2010-07-02, 18:11 | #408 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är väl lite si och så med när betalningar registreras hos Affiliator verkar det som.
Jag har snart väntat i ett år på 40 öre från Spreadshirt Designer Men Affiliator har påbörjat en utbetalning 2010-06-16 som fortfarande inte kommit in på kontot.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2010-07-02, 19:11 | #409 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det låter ju inte alls bra! Hur ska man kunna känna sig säker eller huvudtaget glad när man tjänar in något, om pengarna ändå inte ens kommer in på kontot innan sommarens slut?
|
|||
Svara med citat |
2010-07-06, 16:19 | #410 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har "getupdated" någonting med Affiliator att göra? Fick ett mail från en kille som verkar avse getupdated, och han skrev att jag är avstängd från affiliator tills att jag bevisat mina klick.. Har verkligen allt som behövs för att bevisa dem så den biten är jag inte orolig över. Men konstigt att det inte skrivs från en @affiliator adress.
Edit: Verkar tydligen vara avstängd. Har mailat personen i fråga och förklarat läget. Senast redigerad av Dakota den 2010-07-06 klockan 16:23 |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|