FAQ |
Kalender |
2010-07-06, 17:13 | #411 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Affiliator drivs vad jag förstått numera av Getupdated som i sin tur är en del i Eastpoint.
Att man får vänta i en månad på utbetalning från ett affiliateprogram är ju dock inget märkvärdigt.
2010-07-07, 11:02 | #412 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Angående utbetalningen så är det precis så som tartareandesire säger, ersättning intjänad i juni, faktureras efter månadsskiftet till annonsören. När annonsören sedan betalar fakturan blir pengarna tillgängliga för utbetalning. Detta ger normalt att intjäning i juni utbetalas i augusti. Pågående utbetalning initierades den 16:e juni, vi på Affiliator skapar då underlag för utbetalning som skickas över till Getupdateds ekonomiavdelning som sköter utbetalningarna. Det verkar ha blivit en försening där och vi jobbar på att få iväg den så snabbt som möjligt. Flertalet av publisher bör ha sett pengarna komma in denna vecka eller i början av nästa vecka. MVH Affiliator |
|||
Svara med citat |
2010-07-09, 16:52 | #413 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nu är jag irriterad och måste "klaga"
För ett tag sedan gjorde ni på Affiliator uppdatering på den grafiska fronten och detta har segat ner det enormt mycket. - Först tar det en evighet att logga in - När man väl loggat in kan man inte navigera vidare förrän de 2 graferna i flash har laddats klart vilket tar ytterligare en evighet. Jag har tänkt att ni säkert ska fixa detta men så har det inte blivit. |
|||
Svara med citat |
2010-07-09, 18:21 | #414 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Upplever samma sak
|
||
Svara med citat |
2010-07-10, 22:15 | #415 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lite info ..
Alla ni som har promotat PrimeScratchCards program kan glömma era pengar om ni väntar på betalning. Enligt Affiliators egen support så vägrar PSC att betala sina fakturor .. Och eftersom företaget ligger i Israel så tror Affiliator att det blir svårt att kräva betalning... Kanske dags att Affiliator gänget börjar med förskottsbetalning på osäkra kunder .. eller? |
|||
Svara med citat |
2010-07-11, 07:46 | #416 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att faktiskt genomföra utbetalningen från 2010-06-16 vore inte heller fel. Det har snart gått en månad. Vi är väl många som väntar på pengar?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2010-07-11, 13:15 | #417 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-07-11, 15:55 | #418 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi har tagit del av den information som förts fram på forumet och jag kan bara beklaga att Affiliator ger intrycket av att vi inte sköter våra åtaganden.
Prime Scratch Cards undviker inte att betala utan vi försöker att lösa våra mellanhavande med Affiliator sedan ett par månader. Den största delen av den trafik vi fått från Affiliator har visat sig vara bedrägeri och Affiliator har hävdat att man har avslutat den trafiken men samtidigt verkar det som somliga Affiilates inte fått detta meddelande från deras kontoansvarig på Affiliator. Vi hoppas att detta problem kommer att vara löst inom en snar framtid. Jag vill uppmuntra affiliates att arbeta direkt med oss istället så vi kan förebygga förseningar av utbetalningar i framtiden. - Prime Scratch Cards is not avoiding payment but is trying to resolve manners with Affiliator for few months now. Yes, most of our activity was detected as fraud and Affiliator claimed to cancel the fraudulence activity yet some affiliates might not receive this message from their account manager on Affiliator. Hopefully this issue will be resolved in the next few weeks. - I would encourage affiliates to work directly with us to prevent such payments delays to occur in the future. Anders Englund Weiss Swedish Account Manager Prime Scratch Cards |
||
Svara med citat |
2010-07-12, 11:54 | #419 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag fick bekräftelse från Getupdateds ekonomiavdelningen att betalningen är skickad och att pengarna bör nå alla i början av denna vecka.
|
|||
Svara med citat |
2010-07-12, 12:05 | #420 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Med vänlig hälsning, Jimmie Pettersson Produktchef Affiliator |
|||
Svara med citat |