FAQ |
Kalender |
2011-05-26, 10:52 | #471 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej igen,
Nu lirar det igen. Det går nu även att nå Affiliators hemsida. http://affiliator.com Skönt. Mvh // Henrik J |
||
Svara med citat |
2011-06-23, 15:30 | #472 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Medlemmar av Affiliator,
Passar på här att meddela några nyheter som är pågång i Affiliator. Vissa mindre och andra större förändringar. Alla förändringar som kommer göras kommer bara bli till det bättre för alla aktiva i Affiliator. Några nyheter: Ny Design med nya funktioner för att öka användarvänligheten (inom kort). Vip Club för våra topp publishers med många fördelar. Nyanställer flera nya Campaign Managers. Förbättrad support. Ingång på nya marknader (info kommer). Och så vill vi passa på och önska er Glad Midsommar. Med Vänliga Hälsningar, Tom Blomqvist Publisher Manager |
|||
Svara med citat |
2011-06-28, 15:32 | #473 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Jag tänkte höra lite om svarstider på era supportärenden. Vi har ett supportärende som skapades i april, men där vi ännu inte fått något första svar. Har även hört med några branschkollegor som inte fått svar sen i början av året. Samtidigt har jag tidigare i år fått svar på andra ärenden inom bara någon dag. Min upplevelse är att ni selekterar ut "lätta" ärenden medan resten får ligga (och senare glöms bort). Så min fråga till er blir; hur ser era rutiner kring ärendehantering ut? Mvh Jakob |
||
Svara med citat |
2011-07-06, 18:01 | #474 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Jakob,
Vi vet att svarstiderna på supportärenden har varit väldigt långa. Vi bättrar oss och har för tillfället några enstaka. Så framåt sett kommer senast inom svar 48H att gälla. För VIP Publishers gäller 12H. MVH Affiliator |
|||
Svara med citat |
2011-08-30, 14:49 | #475 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som vet vad som händer med Affiliator? Hela sidan är nere och ingen av mina annonser visas
|
||
Svara med citat |
2011-08-31, 12:43 | #476 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Server miljön byts till helt nya servrar för att snabba upp allt. Dock har det varit några micro nedtider vilket inte ska hända. Men det handlar om några sekunder här och där. Hela den nya miljön ska vara implementerade inom snar framtid. MVH Affiliator |
|||
Svara med citat |
2011-09-06, 12:09 | #477 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur är det med supporten på Affiliator? Mejlade för bra många dagar sedan men inget svar ännu. Tacksam om någon hörde av sig snarast.
Mvh Johnny |
||
Svara med citat |
2011-09-06, 17:51 | #478 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Johnny,
Supporten fungerar bra. I skrivandes stund endast 3 ärenden. Så vi håller 48H timmar på support. Dock så tar vissa ärenden lite längre tid och ert ärende är under bearbetning. MVH Affiliator |
|||
Svara med citat |
2011-09-06, 18:12 | #479 | ||
|
|||
Medlem
|
Superbra, tack.
Mvh Johnny |
||
Svara med citat |
2011-09-13, 17:01 | #480 | ||
|
|||
Nykomling
|
Supporten är ju så väääldigt långsam. Kan man inte byta e-postadress på affiliator?
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|