FAQ |
Kalender |
2005-05-25, 02:48 | #41 | |||
|
||||
Medlem
|
Har någon mkt trafik kan jag ordna minst $150 CPA på Party Poker....
//Jonas |
|||
Svara med citat |
2005-12-03, 11:46 | #42 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Rekommenderar betandwin starkt , har använt deras affiliate-program i över ett år och pengarana bara rullar in , håller med om betsson , deras program e helt oseriöst , frågan är om det funkar överhuvudtaget , har värvat över 40 pers , vet att dom spelar men har bara tjänat 5 euro på 15 mån. bojkottar deras program. dom lovade mig ett bättre program i maj förra året . inte hänt ett skit sen dess. |
||
Svara med citat |
2006-02-27, 17:58 | #43 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är detta slumpen eller kan man misstänka något konstigt?
Har ett aff system genom BET365 på en gammal sida jag ägt innan. Denna sida genererade 4 spelare genom mitt affilate konto. Dom har spelat in en betydande summa till kontot. Dock måste man ha 5 spelare för att få ut dessa pengar. Eftersom den sidan jag hade är inaktiv, så fick jag en kompis till att regga ett konto och därav kunna plocka ut min vinst. Nu till det konstiga. Samma dag som min kompis reggade sitt konto, så var det ett annat konto som oxo reggade. Så jag hade totalt 6 konto genom mitt affilate system. Detta "extra" konto spelar inte poker utan spelar genom deras betting. På 2 dagar har detta konto vunnit 300 dollar och mitt aff konto har minskat med 100 dollar. Tycker det är väldigt underligt. |
||
Svara med citat |
2006-02-28, 12:25 | #44 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
När det gäller betting så antar jag att om spelaren vinner så blir det minus på ditt aff-konto, men i och med att all gambling i längden är förlorande så kommer du i långa loppet hamna på plus. |
||
Svara med citat |
2006-02-28, 18:49 | #45 | ||
|
|||
Nykomling
|
Finns det någon poker affiliate eller annan affiliate som ger betalt för att personer "signar" men inte spelar?
|
||
Svara med citat |
2006-03-07, 17:33 | #46 | ||
|
|||
Medlem
|
Tror inte det , själva koncepet är ju att folk ska spela.
h34r: |
||
Svara med citat |
2006-05-26, 14:09 | #47 | ||
|
|||
Medlem
|
Vilka typer av sidor annonserar ni på?
Vad brukar månadsbudgeten på en sida ligga på ungefär? |
||
Svara med citat |