FAQ |
Kalender |
2005-06-15, 00:26 | #41 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En ide:
Istället för att ersätta sidorna helt och hållet kan man inte slussa några få till den nya designen och sedan successivt öka antalet. Besökarna på dom nya webbsidorna får sedan valmöjlighet att återgå till den gamla designen. På så sätt får varken tradedoubler eller besökarna ta en så stor smäll samt att tradedoubler kan mäta hur många som väljer att behålla den nya designen. Om 90% är nöjda så meddelar man att den nya kommer ersätta helt och hållet. |
||
Svara med citat |
2005-06-16, 20:58 | #42 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag hittar inte ett smack längre på TD, har inte orkat ta tag i det men nu har jag slötid framför datorn så jag passar på att fråga:
- var e sidan där man kunde klippa ihop en direktlänk till en specifik URl i ett urvalt program? - var hittar jag nya program som jag ej ansökt till ännu? ---- För övrigt tycker jag att det är way to många errors hela tiden. under de senaste tre dagarna har jag loggat på då och då får att leta efter vad jag söker och jag får error 90% av tiden. Jag loggar in, allt ser bra ut. sen klickar jag i menyn och får "Access Denied You don't have access to this function. You might need to log in again." Felgenererad referens är fullsmockad, som aldrig förr. blev helt överraskad. det rör sig om 1000 felgenererade klicks och jag har inte ändrat någon sedan innan er uppdatering och då på den tiden fanns det kanske 20 felgenererade klicks. Ett av programmen betalar per klick och just där ser jag att ca 750 klicks inte har registreats, viket innebär 750kr för min del. Funderar på att skicka en faktura till er ändå. Grrr... |
|||
Svara med citat |
2005-06-16, 20:59 | #43 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
"Access Denied
You don't have access to this function. You might need to log in again." har för övrigt stängt av antivirus/firewall men fortfarande utan positivt resultat. |
|||
Svara med citat |
2005-06-18, 01:04 | #44 | ||
|
|||
Medlem
|
Med risk för att tanken inte är sån så finns det dock en del lösningar för oss bakåtsträvare (har själv inte heller lyckats ta åt mej det nya upplägget).
Se till att vara inloggad, använd därefter nedan länkar - funkar ypperligt för mej iaf. Gamla menyn, och gamla "välj program", med kategorier osv... http://www.tradedoubler.se/pan/affil...applyToProgram Lista på program du ej ansökt http://www.tradedoubler.se/pan/repor...ppliedPrograms Lista samtliga program, med beskrivning http://www.tradedoubler.se/pan/affil...et?allPrograms Fast egentligen vore det såklart bättre att det nya anpassas sig till oss, eller att vi anpassar oss till det - förhoppningsvis möts vi på mitten för eller senare. Edit: Får inte till länkarna, sorry - Ctrl+C o Ctrl+V får härska... |
||
Svara med citat |
2005-06-18, 12:22 | #45 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Visst det löser sig oftast genom att tömma cookie's och sedan logga in på nytt. Men det känns väldigt irriterande när man tex bara ska in en snabb sväng och kolla överblicken på sitt saldo. Så det är något jag tycker TD ska kolla över varför man inte kommer åt sina sidor i bland även om man loggat in. Visst man kommer åt första sidan man kommer till när man loggar in, men inte längre. Kan även säga att jag använder FF 1.0.4 och WinXP pro. |
|||
Svara med citat |
2005-06-20, 11:00 | #46 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej hej alla,
Tänkte försöka reda ut lite frågetecken: Citat:
Citat:
Vidare så undersöker vi "Access Denied You don't have access to this function. You might need to log in again."-problemet för tillfället och jag återkommer till så fort jag har fått besked. Mvh Calle TradeDoubler Support |
|||
Svara med citat |
2005-06-20, 17:40 | #47 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Har ni inte testat sidan korrekt innan ni lanserade det? Detta enligt mig är iaf en skandal med tanke på eran storlek. |
|||
Svara med citat |
2005-06-21, 14:43 | #48 | ||||
|
|||||
Flitig postare
|
Citat:
Har du, eller någon annan, märkt att några fler sidor fattas så vore det toppen om detta meddelades till oss antingen här eller på [email protected]. Mvh Calle TradeDoubler Support |
||||
Svara med citat |
2005-06-21, 15:23 | #49 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
ett fåtal kunder först för att inte just ovanstående ska hända? Självfallet finns det alltid brister trots alla testkörningar men med tanke på TD's rykte så skulle jag vara lite mer nogrann innan jag lägger ut ett sånt här komplext och komplicerat system offentligt. Just my 2 cents.. / Tomas |
||
Svara med citat |
2005-07-03, 15:26 | #50 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Måste få tillägga att när jag nu kört med det nya upplägget ett tag börjar jag gilla det mer och mer! TD har precis som många andra nylanseringar(som t.ex tpb) hittat innovativa och smarta sätt att lösa funktioner på, jag gillar det!
Keep up the goodwork! |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|