FAQ |
Kalender |
2016-07-05, 12:30 | #41 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Efter att försökt med samtliga kanaler utan resultat så har jag tagit bort RD från samtliga mina sajter. Försäljningen har varit 0 efter flytten till zanox förutom ett cookiesale
Hur är statusen för er andra? |
||
Svara med citat |
2016-07-05, 12:33 | #42 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag kör inget från Zanox längre, hade samma problem med Hotels när de flyttade dit.
|
||
Svara med citat |
2016-07-05, 12:37 | #43 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
som jag förstått det så måste programmen ha försäljning (utan att vi får ersättning) annars borde de rimligtvis inte vilja vara kvar där!?
Tur att adtraction o adrecord finns :-) |
||
Svara med citat |
2016-07-09, 13:31 | #44 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
De har tydligen haft ett tracking-fel under juni som orsakat problem men det förklarar ju inte att alla haft problem med sales under hela tiden.
Sen ger de någon förklaring om ökad konkurrens men det varken förstår jag inte eller tror riktigt på. Känns så tröstlöst när butiker "försvinner" till Zanox. |
|||
Svara med citat |
2016-08-06, 19:04 | #45 | ||
|
|||
Medlem
|
Hittade denna tråd av en slump nä jag sökte på varför konverteringen har sjunkit när Hotels.com bytte till Zanox. Är det någon som vet om det är möjligt att arbeta direkt med till exempel Hotels.com för att slippa detta trassel med spårning som inte fungerar? Kan inte tänka mig att större aktörer som Reseguiden, Trivago eller Momondo har dessa problem.
|
||
Svara med citat |
2016-08-06, 20:08 | #46 | ||
|
|||
Medlem
|
Spårningsfel har typ alla någon gång. Oftast ligger felet hos butiken...
Jag kör stickprover på alla jag skickar trafik till - är det fel (vilket händer ofta oavsett nätverk) begär jag kompensation för den tiden det strulat. |
||
Svara med citat |
2016-08-07, 23:10 | #47 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
jtmf: Intressant, hur gör du det, rent tekniskt?
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|