FAQ |
Kalender |
2006-12-27, 11:08 | #41 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2006-12-27, 11:16 | #42 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
edit: se nedan istället.
|
|||
Svara med citat |
2006-12-27, 11:27 | #43 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vi har väntat på nytt annonsmaterial samt ett nyhetsbrev från dig gällande ersättningsändringen. Jag kanske var otydlig på telefon när vi pratade sist. Jag ser till att skriva ihop ett meddelande och skickar ut direkt samtidigt som vi ändrar ersättningsnivån i ditt program.
Jag vill dock återigen poängtera att det är bra om du uppdaterar ditt annonsmaterial i och med att många affiliates kommer logga in och se över sin länkning till din butik i och med mailet som går ut. |
||
Svara med citat |
2006-12-27, 11:35 | #44 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Tackar, såg att informationen nu skickats ut. Ja, som jag förstod av vår överenskommelse så skulle jag uppdatera vårat annonsmaterial, vilket vi gjorde (dock har det blivit ca 2 veckor gammalt nu) - som sagt antagligen ett missförstånd vid vår telefonkontakt. Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-01-05, 23:09 | #45 | ||
|
|||
Medlem
|
Det går inte att logga in på affiliator.com.
Får upp "sidan kan inte visas" hela tiden när jag ska logga in. |
||
Svara med citat |
2007-01-06, 00:12 | #46 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-01-06, 00:27 | #47 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-01-06, 02:58 | #48 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag kände också av störningar under dagen, verkar dock vara löst nu.
|
|||
Svara med citat |
2007-01-11, 18:03 | #49 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag är annonsör och kan ej ladda ner min faktura, fakrutan kan ej hittas säger acrobat. Fler med samma problem, eller är det bara jag?
Jag vill ha min faktura för att kunna betala, och kontaktade affiliator ang det för någon vecka sedan, i dag ringde jag men kom nog till någon telefonpassning. Så snälla om någon på affiliator ser detta maila mig min faktura så blir jag glad och ni får betalt :-) |
|||
Svara med citat |
2007-01-11, 20:36 | #50 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Swecat, vi har haft lite problem med en PDF-modul som vi har anvant. Jag kommer att ordna upp detta nar jag kommer hem till Sverige igen, ar i Frankrike just nu. Maila mig pa mandag/tisdag nar jag kommer hem sa mailar jag over en faktura till dig. Alternativt sa mailar du Emil sa hjalper han dig sa snart han ser ditt mail.
Angaende driftstorningarna sa hade vi lite problem p.g.a toppar i trafiken. Vi har utokat hardvaran och utvarderar just nu olika alternativ pa att utoka var maskinpark. MVH Jimmie Ps. Ledsen att vara fina svenska tecken inte finns. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|