FAQ |
Kalender |
2006-08-30, 15:33 | #41 | |||
|
||||
Medlem
|
jag var så snabb att göra reklam för mina sidor att jag aldrig
han märka den där stämpeln. |
|||
Svara med citat |
2008-04-19, 19:04 | #42 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja lite orättvist är det ju att skriva "jag spammar säkert"bara för att det är första inlägget
|
||
Svara med citat |
2008-04-19, 19:30 | #43 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, världen kan vara bra hemsk ibland alltså..
|
||
Svara med citat |
2008-04-19, 19:31 | #44 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ah, thread necro.
Tål du inte skämtet får du väl skriva två inlägg då? Men du behöver inte nödvändigvis göra det i en 2 år gammal tråd. Gå vidare i livet. |
||
Svara med citat |
2008-04-19, 21:54 | #45 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Driver folk eller?
Tre sidor om en titel som försvinner efter 2 inlägg.. i-lands problem eller vad <_< |
||
Svara med citat |
2008-04-19, 21:56 | #46 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Är bara PK-pajasar som retar upp sig på en forumsrank... |
|||
Svara med citat |
2008-04-20, 01:02 | #47 | ||
|
|||
Medlem
|
Detta barnsliga "skämt" slår mot fel personer. Spammarna drar innan de märker att det
står en träffande text. Seriösa nya medlemmar känner sig kränkta och letar förgäves efter var man ändrar texten. Slöseri med tid och ett jäv**gt dåligt sätt att välkomna nya medlemmar. |
||
Svara med citat |
2008-04-20, 16:30 | #48 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
kränkta? mobbning?
Haha kom igen. Jag tror Thomas kan svara på hur många mejl han fått under dessa 5 (!) år som titeln funnits, från medlemmar som har stört sig på det här och krävt en ändring. (jag gissar på noll) Att tråden skapas och de som stör sig på det gör det för att det kan vara så att någon annan stör sig på det säger ganska mycket. Vissa skolor slutade sjunga nationalsången p.g.a. att någon kunde störa sig på det. De visste inte om andra störde sig men man antog. Aja, kan vi inte ändra "mycket flitig postare" till "förmodligen ett forumtroll" eller är det fler utan självdistans som får panikattack då? haha |
|||
Svara med citat |
2008-04-20, 16:48 | #49 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag tycker seriöst mer synd om folk som klagar och orkar göra en "big deal" pga. av titeln än de som har den... |
||
Svara med citat |
2008-04-20, 16:54 | #50 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bryr man sig om detta så har man säkert mer djuptgående problem man borde oroa sig för istället.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|