FAQ |
Kalender |
2011-09-16, 14:45 | #41 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Jajemen, kika i vår kontrollpanel under meynalternativet avancerat så kan du lägga in URL:s dit vårt system skickar anrop när det sker en transaktion. Du specar själv parametrar som ska ligga på URL:en och där kan du ange EPI. Vi har varit dåliga på att informera om funktionen men en guide kommer att komma. Tills vidare är det bara att maila frågor till [email protected]. Mvh Jonny Elofsson |
|||
Svara med citat |
2011-09-16, 14:52 | #42 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Aa, det skulel vara riktigt bra med ett videoexempel på nybörjareguide.
|
||
Svara med citat |
2011-09-16, 14:54 | #43 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
Svara med citat |
2011-09-16, 14:57 | #44 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sitter och bläddrar i katalogen. Ni har inte CPC kampanjer?
|
||
Svara med citat |
2011-09-16, 14:59 | #45 | |||
|
||||
Medlem
|
Jo två st, Facit.com och Blackpatron.se. Om du väljer "Lista alla program" och sorterar på ersättningskolumnen så ser du dem.
Vi ska inte "chatta" här i forumtråden så maila gärna oss på [email protected] vid eventuellt ytterligare frågor. Mvh Jonny Elofsson |
|||
Svara med citat |
2011-10-18, 17:10 | #46 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Uppdaterar med lite nya annonsörer sedan sist. Dessutom har vi hunnit fylla ett år och jag vill passa på att tacka alla samarbetspartners för det första året tillsammans! Utan er hade det inte blivit så mycket av "puh, ännu ett affiliatenätverk". Gents.se - 15% Pälsmössa.se - 10% BRC.se - 2-8% (varierar per produktkategori) Plånka.se - 50 kr/order KidsBrandStore.se - 10% (5% för reavaror) Balorina.se - 20% Trendystuff.se - 17% WilmaAndFriends.se - 10% Expofy.se - 10% MyHeart.se - 10% Elsaleonie.se - 10% Kontorsgiganten.se - 4% Återkom gärna till [email protected] eller [email protected] med önskemål eller förslag. Lycka till med den stundande julhandeln! Mvh Jonny Elofsson |
|||
Svara med citat |
2011-10-22, 21:43 | #47 | ||
|
|||
Medlem
|
Adrecord är ett affiliatenätverk jag har stort förtroende för. Det har utvecklats i rask takt och har under halvåret jag använt dem inte haft några problem alls. Jonny tar alltid tag i de frågor jag har på direkten. En eller två downtimes men det bortser jag ifrån.
Idag är utbudet av annonsörer på adrecord större än hos många andra affenätverk som funnits på marknaden flertal år, större delen av annonsörerna är seriösa och konverterar bra. Några st har haft ganska dålig konvertering. Unik funktionalitet som Yourad gör hela saken ännu mer spännande. Tack! |
||
Svara med citat |
2011-10-28, 02:01 | #48 | ||
|
|||
Medlem
|
Undrar hur det ser ut (vilken status dom får) på transaktioner som INTE blir godkända av annonsören?
Har inte haft några på Adrecord än så länge, men nyfiken på hur de presenteras så att man kan förbereda för inläsning av denna data till egna system. Dessa olika status angivelser har jag sett hittills: - Väntar på godkännande av annonsör - Faktureras annonsör vid nästa tillfälle - Annonsör fakturerad - Betald av annonsör och utbetalas vid nästa tillfälle - Utbetald |
||
Svara med citat |
2011-10-28, 09:13 | #49 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Revinc!
Vi kallar det för "status krediterad" om transaktioner nekas/krediteras/avslås av annonsör och de får ett rött kryss som symbol i transaktionsrapporten. Krediterade transaktioner syns i rapporterna om du bockar för valet "Visa krediterade transaktioner". Transaktionerna hos oss kan alltså ha sex statusar i dagsläget. De fem du nämner och "Krediterad" alltså. Mvh Jonny Elofsson |
|||
Svara med citat |
2011-10-28, 15:05 | #50 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej AdRecord.
Försöker hitta lite program inom kost/hälsa och det går ju bra. Men jag vill ha en "YourAd" som visar kosttilskott produkter. Har ni något sådant? Har för mig att jag sett det någonstans men jag får inte ihop något. Tacksam för svar. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|