FAQ |
Kalender |
2011-08-08, 17:54 | #41 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för alla era svar.
Det som har hänt nu är att enligt Tobias så är allt helt plötsligt fixat. Detta alltså efter 2 månader, något som skulle ta 4 dagar. Jag kan dock fortfarande inte lita på det förrän jag ser det med egna ögon, för jag har blivit besviken så många gånger redan då sanningen visat sig vara något annat. Det känns som ett försök att sopa detta under mattan så fort som möjligt. Det kanske är svårt att tro, men hela min idé är i princip misslyckad nu. Jag hade en förhoppning att kunna dra igång nu under sommaren och jag var ute rätt god tid, men nu är sommaren snart över så vad spelar det för roll. Jag vill hellre ha mina pengar tillbaka för detta vill jag inte gå igenom igen. |
|||
2011-08-08, 17:59 | #42 | ||
|
|||
Medlem
|
Låter ju super att det är fixat nu iaf, tänk vad en tråd kan få folk att sätta fart
|
||
2011-08-08, 18:17 | #43 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sweely har rätt avseende min syftning. Jag uttryckte mig lite luddigt. Jag tycker att det inte finns någon anledning att betala för något man inte fått oavsett om det rör sig om 1000, 10000 eller 100000 kr. Han skulle självklart ha betalt tillbaka pengarna och sedan rättat till felet eller valt att hoppa av uppdraget. När man som han gång på gång känner sig tvingad till att hota med polis, stämningar och indrivning för att få betalt av missnöjda kunder som inte anser sig att fått vad de beställt så måste man väl komma till insikt om att man själv kan vara orsaken till missnöjet? Jag vill inte bistå med detaljer men min övertygelse är att Henrik har 100% rätt i det han skriver.
|
||
2011-08-08, 18:21 | #44 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag hoppas verkligen att du får tillbaka pengarna Henrik, även om det inte är en stor summa.
Inte köper man en båt i November - inte startar man ett sommarprojekt när sommarn är slut. |
||
2011-08-08, 21:55 | #45 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har personligen träffat Tobias samt pratar med honom i telefon många många gånger. Jag ser det som väldigt konstigt att han överhuvudtaget skulle blåsa någon på något sätt. Testa själv att ringa honom?!
Han anlitade mig nyligen som konsult och en av de första sakerna han sa var att han skulle betala mig i förskott, något som absolut ger ett stort förtroende. Jag har även besökt Tobias på hans kontor och jag kan rent utsagt säga att han är en mycket ärlig och trevlig person. |
|||
2011-08-08, 22:16 | #46 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag har dock läst på din blogg om ditt uppdrag hos dem så jag misstänkte att du skulle svara något likande. Just huruvida han är ärlig eller ej bör du ju inte kunna säga förrän du har råkat ut för något som sätter hans ärlighet på prov Senast redigerad av Dakota den 2011-08-08 klockan 22:18 |
|||
2011-08-08, 22:26 | #47 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
2011-08-08, 23:01 | #48 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja absolut, men jag har också funderat på det och kom fram till att du är i en helt annan situation än den jag är/var i. I det här fallet är ju du säljaren.
|
|||
2011-08-08, 23:23 | #49 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker att du ska slå en signal till Tobias. Tror inte att han är ute efter att blåsa någon på 1000 kronor...
|
||
2011-08-08, 23:32 | #50 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Hoppas allt löser sig mellan er två men jag vill verkligen poängtera att jag upplever honom som en väldigt trevlig och seriös person! |
|||
Stängt ämne |
|
|