FAQ |
Kalender |
2011-04-28, 15:10 | #41 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Citat:
Stämmer bra att aktiekapitalet kan vara så lite som £1. Senast redigerad av eng3l den 2011-04-28 klockan 15:15 |
|||
Svara med citat |
2011-04-28, 15:23 | #42 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag personligen anser iaf att whois bör vara anonym och att det skulle resultera i att ni som registry skulle få färre "fulregistreringar", även om detta idag kanske inte ses som ett reellt problem. Behöver väl inte diskutera vidare det här kommer inte leda någon vart ändå, så länge det inte sker en ändring i toppdomänlagen. |
||
Svara med citat |
2011-04-28, 15:37 | #43 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Andelen utländska registranter har ökat de senaste åren, en del av ökningen sker från brittiska bolag.. |
|||
Svara med citat |
2011-04-28, 15:47 | #44 | |||
|
||||
|
Citat:
Men det ligger i .SE:s intresse att ha ett så uppdaterat register som möjligt och vi har som jag berättat såväl automatiska triggers och gör manuella kontroller för att ha ett så bra register som möjligt, för att innehavare inte ska riskera att förlora sina domäner pga av felaktigheter eller gamla eller felaktiga adresser mm som försvårar förnyelser.. |
|||
Svara med citat |
2011-04-28, 15:48 | #45 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Ja det är jag också övertygad om, men frågan var hur mycket för att kunna få en bild av hur många sådana registreringar som sker. Men om det är svårt att plocka fram så behövs det inte, det var enbart av nyfikenhet som sagt. |
||
Svara med citat |
2011-04-28, 15:54 | #46 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2011-04-28, 16:25 | #47 | |||
|
||||
|
Citat:
och att agera placeholder = äga = förvalta egendom/imateriella värden Förvalta kan man tydligen göra på flera sätt - även ingå avtal, bankkonton och pantsätta.. (Detta kanske kan ge en liten hint om varför man inte bör anlita "trustworthy UK-Director!?) Citat:
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2011-04-28, 16:40 | #48 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2011-04-28, 17:50 | #49 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
Citat:
Skojade bara - jag vet inte vad jag kan få fram men ska se vad jag kan göra.. |
|||
Svara med citat |
2011-04-28, 19:28 | #50 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Men i grund och botten tror jag det är så att entreprenörer och andra personer med exceptionell framåtanda och kreativitet alltid kommer att hitta egna metoder och lösningar på problem de stöter på om ingen enkel lösning finns tillgänglig. Detta bidrar i allra högsta grad till utveckling och framåtanda och då gäller det inte enbart hos .SE/IIS! Senast redigerad av eng3l den 2011-04-28 klockan 19:48 |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|