FAQ |
Kalender |
2009-08-24, 23:16 | #41 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Känner mig lite inklämd i hörnet just nu
Känns jättekonstigt att köra VB på IPB design, men jag vänjer mig nog |
|||
Svara med citat |
2009-08-24, 23:16 | #42 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Så aktiverar ni Avatarer. |
||
Svara med citat |
2009-08-24, 23:16 | #43 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle gärna ha några fler inlägg per sida.
Men det är ingen big deal, som Ronald McDonald skulle ha sagt. |
||
Svara med citat |
2009-08-24, 23:17 | #44 | ||
|
|||
Medlem
|
Förutom det folk redan nämnt med PM så är det riktigt tråkigt att man tappar överblicken på startsidan. Jag var alltid inne flera gånger om dagen bara för att kolla förstasidan för att se om något nytt skrivits.
Nu krävs det fler klick för att nå det jag snabbt kunde nå innan, WN uppfyller inte längre mina behov lika bra och kommer automatiskt bli mindre använt. Önskar att ni ändrar tillbaka, även om man som van webmaster vet att ens besökare ofta har svårt att vänja sig. Men det här är helt enkelt inte lika användarvänligt. |
||
Svara med citat |
2009-08-24, 23:19 | #45 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Inlägg per sida är en inställning du kan göra själv.
|
||
Svara med citat |
2009-08-24, 23:25 | #46 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kommer grupper att finnas kvar i framtiden och vad gäller för dom?
|
|||
Svara med citat |
2009-08-24, 23:26 | #47 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
* "go to last post" är en länk som jag vill se för varje forumsdel.
* formateringsknappar för snabbsvar, b i u osv.. |
|||
Svara med citat |
2009-08-24, 23:26 | #48 | |||
|
||||
Administratör
|
Vi kan nog redan nu säga att vi kommer arbeta om startsidan, detta var inte riktigt den respons som önskades. Dessutom är det väldigt lite info som är borttagen.
Det som skiljer idag är info om: Senaste inlägget i forumet. Tid för senaste inlägget i forumet. Vem som postade senaste inlägget i forumet. Hur många trådar som finns totalt i forumet. Jag trodde alla var mer intresserade av. http://www.wn.se/search.php?searchid=168 och den är ju lite tunn nu men kommer fyllas på under kvällen och vara som vanligt imorgon. Gissar på att vi kommer börja beta av buggar etc imorgon kväll.
2009-08-24, 23:27 | #49 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det verkar vara flera som inte förstår detta, att justera utseendet är oftast det lättaste vid en migrering Det är allt annat jobb som inte syns som är jobbigt. Well done!
|
|||
Svara med citat |
2009-08-24, 23:29 | #50 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Thomas, går det att skapa ett nytt tema där forumet presenteras som tidigare så kan medlemmarna själva välja vilket dom föredrar?
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|