FAQ |
Kalender |
2011-10-06, 00:17 | #41 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tack Internet Sweden. Du summerade och avslutade diskussionen i 2 poster.
+1 |
||
Svara med citat |
2011-10-06, 00:18 | #42 | ||
|
|||
Medlem
|
När jag växte upp ägde min farsa ett slakteri, så jag är uppväxt som slaktare. Men jag måste då säga att jag blev aldrig så duktiga på att slakta djur som Relevansa är på att slakta sig själva
|
||
Svara med citat |
2011-10-06, 02:41 | #43 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det tragiska är att den här typen av företag (som verkar inom en rad branscher, inte bara nätrelaterat) har inga problem att hitta säljare idag. Den höga ungdomsarbetslösheten gör att det är lätt att locka nytt folk. Man bör inte klandra dessa och behandla säljarna illa utan ansvaret ligger hos de som står bakom. Ibland kan man tycka att det är alltför lätt att starta företag i Sverige.
2011-10-06, 10:23 | #44 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Eller att vissa företagare är för blåögda och går på tokgalna "erbjudanden" på telefon. Å andra sidan är det ju lätt för mig att säga som är mer eller mindre insatt. För en äldre småjordbrukare som använder hemdatorn till bokföringen, att läsa nyheter och maila är det nog lite annorlunda.
2011-10-06, 10:26 | #45 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kopplingen var till hittaföretag.se - något helt annat.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2011-10-06, 10:31 | #46 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tycker det skulle vara kul om några av de som är riktigt bra på SEO hade lust att lägga lite krut på att få upp den här tråden som #1 när man googlar relevansa . Ska själv länka från min blogg...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2011-10-06, 10:44 | #47 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tråkigt med såna här företag. Peter levererar som alltid! Tack för det!
|
||
Svara med citat |
2011-10-06, 10:51 | #48 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Förstår inte hur man kan sova gott om nätterna genom att bedriva sådan verksamhet. |
||
Svara med citat |
2011-10-06, 21:24 | #49 | ||
|
|||
Banned
|
Vi på Relevansa vill klargöra för de tjänsterna vi erbjuder, eftersom det är vad tråden/inlägget började med och det var ursprungsämnet.
Freddan/Redrum har blivit uppringd av en säljare där han blivit erbjuden en tjänst för 6990 kr, vi har ej något engagemang för den summan. Om vi skall prata om vad vi erbjuder: Vi tar inte enbart betalt för adwords(klick) samt CPA, det vi genererar kunden är allt ifrån: hemsida, företagsannonsering på FB, Blocket.se mm beroende på kundens behov samt verkningsområde, god service och obegränsad support samt kampanjhantering. Vi är missnöjda med summan av denna tråd, då vi verkligen skiljer oss från andra företag i denna bransch när det kommer till leverans av tjänst, support samt konsultering kring internetmarknadsföring. Vi tar till oss konstruktiv kritik som framkommit under denna tråd men känner att vissa inlägg är under all kritik. Att vårt engagemang generar fler relevanta kunder samt löser problem är något vi värderar högt och alltid siktar efter. Vi tycker det är sunt att ämnen som dessa luftas och diskuteras på olika forum eftersom vi själva hela tiden strävar efter att bli bättre och effektivare när det kommer till kundrelationer och PR. Vid frågor eller andra åsikter är ni mer än välkomna att kontakta oss. Tel: 040-150057 Mail: [email protected] Senast redigerad av Alex den 2011-10-07 klockan 18:33 Anledning: Återställt inlägg |
||
Svara med citat |
2011-10-06, 22:18 | #50 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur kommer det sig att ConnyWesth blivit erbjuden ett "engagemang" för samma summa då?
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|