FAQ |
Kalender |
2008-10-22, 19:18 | #41 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-10-22, 20:32 | #42 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tja om inte jag minns fel så är väl sexindustrin typ den andra största branschen i omsättning.
För länge sedan så var det typ 1 Vapenindustrin 2 sexindustrin 3 Läkemedelsbranschen Så nog sjuttsingen konsumeras det porr i världen oavsett om dubbelmoralen är stark eller inte. Bra inlägg av Gustav tycker jag med. |
|||
Svara med citat |
2010-07-30, 21:39 | #43 | ||
|
|||
Nykomling
|
Stämmer det fortfarande att Binero inte tillåter Porr-sidor på deras webhotell?
Jag hittar inget som förbjuder det i deras avtal: http://www.binero.se/webbhotell/avtal |
||
Svara med citat |
2010-07-31, 19:34 | #44 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-07-31, 19:59 | #45 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Testa lägg upp en porrsajt, jag har svårt att dom kan göra något åt det då det som sagt inte står med i deras avtal vad jag heller kan se?!
|
|||
Svara med citat |
2010-08-12, 00:10 | #46 | ||
|
|||
Nykomling
|
För ett par år sen ville ha nån ha tips på webbhotell som tillåter porr i denna tråd. Kan bidra lite. OBS har hosting själv hos samtliga och garanterar att dom är bra.
nakedhosting.com - shared hosting , dedikerat USA Atlanta cyberwurx - overkligt snabb support, svarar inom max 5 minuter 24-7. MAX. Atlanta crohoster.info - mycket bra shared hosting, usa och eu location kickassvps.com - bra vps:er -linux/windows - USA serverpoint.com - shared/vps/dedikerat - har samtliga tjänster. BRA! Las Vegas enjoyvps.com - rumänien - bra linux/windows-vps - bra ping mot europeiska besökare såklart phatservers.net - kalifornien - mycket bra shared hosting, ej nåt dedikerat där, men dom får bra betyg från kollegor. Ett tips är att skaffa sin adulta hosting hos en ett uttalat porrvänligt företag. Kolla på adulta forum såsom netpond.com och askdamagex.com. Många gör reklam där och kan lämna mycket bra rabatter. Passa er för hostgator bara. Oberäkneliga vad gäller att stänga sajter pga "bandwidth theft" och låta nån säljare ringa upp och försöka kränga en dedikerad på server på The Planet, fast för tre gånger så högre pris som om man gick via The Planet direkt! Hosta porr i Sverige vet jag ej så mkt om men har hört bra om swedendedicated.com (pionen) och servainet.com. Hos servainet blir ni ju granne med självaste Slitz också om jag ej minns fel |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|