FAQ |
Kalender |
2013-03-07, 10:22 | #521 | |||
|
||||
Medlem
|
Självklart. Vi besvarar alla mail och supportärenden inom 24 timmar. Förutom över helg. Med undantagsfall på komplicerade ärenden.
med vänliga hälsningar, Affiliator |
|||
Svara med citat |
2013-03-12, 13:53 | #522 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det var inget
Senast redigerad av Jesper Ribacka den 2013-03-12 klockan 13:54 Anledning: kom in nu |
|||
Svara med citat |
2013-03-15, 13:58 | #523 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fler som inte kan logga in idag?
|
||
Svara med citat |
2013-03-15, 14:03 | #524 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Spexer,
Inloggningen fungerar. Dock kan det vara lite problem stundtals beroende på uppdateringen. Om inte .SE fungerar använd då istället .COM för tillfället. Vi ber om ursäkt för besväret. Med vänliga hälsningar, Affiliator |
|||
Svara med citat |
2013-03-25, 15:15 | #525 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag ansökte till Prisjakts affiliateprogram för ungefär en månad sedan för mina bloggar och det står fortfarande "Under behandling". Jag har kontaktat Affiliator om varför det dröjer så men de hänvisar till att prisjakt är de som godkänner ansökningar. För en vecka sedan har jag kontaktat prisjakt via affiliators meddelandetjänst samt skickat ett mail till prisjakt. Är det någon här som jobbar med Prisjakt och Affiliator och vet hur lång tid det kan ta? Kanske lika bra att strunta i prisjakt om de inte ens besvarar mail så kanske de inte betalar heller? |
||
Svara med citat |
2013-03-25, 16:53 | #526 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Jocke80,
Vi ringde nyss till Prisjakt och fick svaret att ansvarig person inte är tillgänglig för dagen. Vi har skickat ytligare ett påminnelse-mail till prisjakt. Det bör inte ta så långt tid, förhoppningsvis godkänns det inom någon dag. Mvh Affiliator |
|||
Svara med citat |
2013-03-27, 11:54 | #527 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för att ni kontaktat Prisjakt om detta! Har ni hört något mer eller fått något svar från prisjakt? Det står fortfarande "under behandling" och jag har inte hört något från prisjakt.
|
||
Svara med citat |
2013-03-27, 22:33 | #528 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag sitter i samma sits även om det inte var så längesedan jag skickade in min ansökan.
Har också mailat Affiliator och bett de påminna Prisjakt. Fick till svar att Prisjakt sagt att de skulle besvara ansökan snarast, det var i måndags. |
||
Svara med citat |
2013-03-27, 23:47 | #529 | |||
|
||||
Medlem
|
Detta är meddelandet vi fått från Prisjakt:
Personen som har hand om Affiliate godkännande är på semester så vi får titta på detta under nästa vecka. /Prisjakt |
|||
Svara med citat |
2013-06-03, 08:21 | #530 | ||
|
|||
Medlem
|
När jag pingar www.affiliator.com får jag bara att denna server inte existerar.
Puh, blir ett hiskeligt jobb att plocka ner alla länkar. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|