FAQ |
Kalender |
2006-11-06, 11:02 | #51 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
mellan olika domäner, så att de cookies som håller koll på inloggningen inte hänger med. Se till att du befinner dig på www.double.se när du loggar in, då ska allt fungera korrekt. |
|||
Svara med citat |
2006-11-06, 11:36 | #52 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Borde väl inte vara så svårt att fixa så att "double.se" bara skickar vidare till "www.double.se" så slipper folk logga in två gånger och dem kan fortfarande besöka sidan med "double.se". |
||
Svara med citat |
2006-11-10, 14:32 | #53 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon mer än jag som inte fått ut betalningen 061101 fast det finns en utbetalningsspec?
|
||
Svara med citat |
2006-12-14, 12:50 | #54 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2006-12-16, 20:04 | #55 | ||
|
|||
Nykomling
|
Undrar lite hur Double.se hanterar sina användares e-postadresser.
Fick nämligen ett spam från ett företag/person som är "partner" med er och jag har ett affiliate-konto hos er, men jag deltar inte i spammarens affiliate-program så jag undrar lite hur era partners har tillgång till våra e-postadresser. Spammaren gjorde reklam för superpokeraffiliates där han är affiliate själv och tjänar pengar på varje klick och när jag frågade varifrån han fått tag på min e-postadress så sa han Double, där hans företag/tjänst finns som partner. . Han sa även att han skickade ut detta e-postmeddelande som "viktig" information till sina affiliates (inte för att jag ens är med i hans program): jag citerar direkt ur e-postmeddelandet han skickade till mig. "Vi avslutar vårt samarbete med dem, och vill ta med de som gjort ett bra jobb där!".. |
||
Svara med citat |
2006-12-16, 20:19 | #56 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En sak att lura folk, en annan sak att försöka lura webmasters...
|
|||
Svara med citat |
2006-12-17, 04:45 | #57 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2006-12-17, 06:06 | #58 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2006-12-17, 16:44 | #59 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej OJJE,
Partnern i fråga driver två program hos oss och har skickat ut samma meddelande till alla sina affiliates. Har du aldrig varit ansluten till någon av hans program så hade han aldrig kunnat nå dig via oss. Vill du ha mer detaljer kan du maila mig på info @ double . se. Mvh Dejan |
|||
Svara med citat |
2006-12-17, 18:17 | #60 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej.
Har väntat i dryga två veckor nu på svarsmail ifrån Double. Undrade bara om det går att få se tidigare överföringar än de som står på sidan på något sätt? /Patte |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|