FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: No question avaiable to import. | |||
Ja | 53 | 42.74% | |
Nej | 22 | 17.74% | |
Funderar på det | 17 | 13.71% | |
Önskar att jag kunde | 32 | 25.81% | |
Antal röster: 124. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-02-20, 21:09 | #61 | ||
|
|||
Medlem
|
Om norrmännen kan, då kan vi också! Jag uppmanar alla här att på något sätt meddela era användare att de bör byta till en modern webbläsare.
|
||
Svara med citat |
2009-02-24, 23:10 | #62 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
jag passade på att också hjälpa till med främjandet genom att lägga in en notis med hjälp av conditional comments, ni som har ie6 (eller lägre) kan se det på sajten allstars (punkt) se
|
||
Svara med citat |
2009-03-27, 03:46 | #63 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Definitivt nu när IE 8 är ute!
|
||
Svara med citat |
2009-03-27, 11:27 | #64 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har gett upp IE6. Ska jag behöva ha en egen burk hemma med IE6 för att kolla den tynande skara som använder IE6 fortfarande.
Jag tror att det som tyvärr håller liv i IE6 är stora installationer på företag och kommuner som inte så att säga vågar gå över på grund av strulrisken...bakåtsträvare... :/ |
|||
Svara med citat |
2009-03-27, 11:47 | #65 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Man får tänka lite såhär:
ingår personer som så att säga måste besöka min sida från sin arbetsplats där de är låsta till IE6 i min målgrupp?. Om ja, då bör man ju se till så att de iaf kan använda sidan. om den ser lite knepig ut är ju ovidkommande, de är ju inte där för att njuta av min pixelexakta layout, utan för att hitta information i 9 fall av 10 så är detta inte fallet, utan de surfar på raster mm de privatpersoner som fortfarande sitter med IE6 och vägrar att byta är heller inget jag längre "fjäskar" för de kan använda sidorna, men det kanske inte är en så "behaglig resa" alla gånger |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|