FAQ |
Kalender |
2009-11-05, 02:06 | #61 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
Svara med citat |
2009-11-05, 02:23 | #62 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
om man anser sig lurad så går det att komma ur avtal.
|
||
Svara med citat |
2009-11-05, 04:16 | #63 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Undrar om Svenska Spel, Skånska Byggvaror och Trivselhus är medvetna om at de används som garanter?
|
|||
Svara med citat |
2009-11-05, 06:30 | #64 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har de gjort fel rekommenderar jag Google/Eniro/Hitta + nackskott
|
|||
Svara med citat |
2009-11-05, 10:14 | #65 | ||
|
|||
Medlem
|
Min kära mor driver 2st webbutiker där hon blivit kontaktad av detta företag flera gånger. De har sagt att de vill erbjuda henne sökmotoroptimering men hon är mer av en entreprenör än en tekniker så hon vet tyvärr inte riktigt vad det är de erbjuder mer än "du kommer högre på google".
Hon har ringt mig flera gånger angående detta och frågat om råd. Jag har ett förflutet som säljare men för tillfället arbetar jag som webbutvecklare och har en OK koll på sökmotoroptimering. Jag gav henne rådet att be om referenser som hon kan kontakta och se resultatet av sökmotoroptimeringen som referenserna köpt. Vad har de fått för resultat? Efter detta fick hon ingen fortsatt kontakt med säljaren. |
||
Svara med citat |
2009-11-05, 18:18 | #66 | |||
|
||||
|
Jag har ingen uppfattning om MediaAnalys införsäljningsmetoder, utförda arbeten, priser eller andelen nöjda kunder.
Men att söka referenser och källfakta om MediaAnalys är inte till bolagets fördel i nuläget - detta skedde väl i september: http://www.google.se/search?hl=sv&q=...meta=&aq=f&oq= |
|||
Svara med citat |
2009-11-06, 09:40 | #67 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det var länge sedan jag hörde nåt om Getupdated....
"MediaAnalys ägs till 51 procent av Getupdated Internet Marketing och resterande 49 procent med lika stora andelar av de tre grundarna varav vd är en." |
|||
Svara med citat |
2009-11-06, 10:00 | #68 | |||
|
||||
|
Buffel och båg AB :P
|
|||
Svara med citat |
Svara |