FAQ |
Kalender |
2011-03-31, 19:04 | #701 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det står att dem uppdaterar i stort sett varje dag men felet finns alltid kvar... För övrigt, har precis kommit igång med en av sidorna men tycker att det är väldigt dålig ersättning. Tycker ni inte att det ser skumt ut? |
||
Svara med citat |
2011-04-02, 14:49 | #702 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Blir man tvungen att göra egna kontroller på om länkarna fungerar kanske? Borde gå att koda ihop något, men risk att det belastar deras server så mycket så man blir portad? Senast redigerad av jensplan den 2011-04-02 klockan 14:52 |
||
Svara med citat |
2011-04-02, 15:00 | #703 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Visste du föresten att både App Store till iPhone och till datorn också ska ge ersättning. Har någon testat och se om det fungerar och ger konvertering i praktiken? |
||
Svara med citat |
2011-04-02, 20:00 | #704 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja problemet har funnits sedan jag började använda TD för ett halvår sedan...
|
||
Svara med citat |
2011-04-03, 21:03 | #705 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon från TD som har info angående detta problem?
Har kontaktat kundservice utan resultat flera gånger... Det är sjukt jobbigt |
||
Svara med citat |
2011-04-03, 21:38 | #706 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det är ju pinsamt att problemet inte är löst trots att det gått så lång tid. Ett bättre alternativ i detta läge vore faktiskt att ta bort feedet, så länge det ligger uppe så förväntar man sig att det fungerar! (Right?) Kanske är det dags att sammanställa aktuella problem och låta en representant för oss publishers ta ett möte med Tradedoubler. Under mötet vill vi få tydligt besked om vad som kommer hända. Samt boka in uppföljning. Detta kommer också underlätta för Tradedoubler, eftersom de kan få veta vad publishers tillsammans tycker, istället för försöka prioritera bland allt smått och stort som skickas in till dem via mail. |
||
Svara med citat |
2011-04-06, 23:12 | #707 | ||
|
|||
Medlem
|
Har nu fått svar från TD att de ska kontakta Nelly direkt och återkomma om detta imorgon.
|
||
Svara med citat |
2011-04-07, 11:43 | #708 | |||
|
||||
Medlem
|
Svarstiderna från TD är verkligen enorma...
|
|||
Svara med citat |
2011-04-12, 02:58 | #709 | ||
|
|||
Medlem
|
Det blev som jag förväntade mig... ingen skillnad...
Jag mejlade TD igen idag och den här gången var det en tjej som började ställa dumma frågor istället för att faktiskt ta itu med problemet. Ska kontakta dem igen imorgon och förhoppningsvis få detta fixat. |
||
Svara med citat |
2011-04-17, 01:13 | #710 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag undrar om det bara är jag som får 403 error när jag försöker logga in på TradeDoubler. Även mina länkar jag använder för att automatiskt kolla leads och sales ger även dessa 403. Någon annan som är drabbad eller är det möjligen något med mitt konto kanske?
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|