FAQ |
Kalender |
2007-02-21, 12:24 | #71 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Dum fråga kanske, men eftersom att supporten inte är kontaktbar och annonsörerna svarar sådär snabbt så frågar jag här. Är det tillåtet att ändra på ankartexten på de olika länkarna? Vissa passar inte riktigt in på min sajt. Självklart får man inte lura besökaren, har döpt om denna "På SMS.se får alla medlemmar skicka gratis SMS varje dag." till "Skicka 3 gratis sms". Ok?
|
||
Svara med citat |
2007-02-21, 12:48 | #72 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är OK
|
||
Svara med citat |
2007-02-21, 16:40 | #73 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-02-21, 20:40 | #74 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ok, annonsörerna kanske är på hugget iaf . Tack för svaret robertsson.
Frågade faktiskt aldrig via mail, det var en gammal fråga (< 2 veckor) som jag ej fått besvarad. Den handlade om djuplänkning. Kanske försvann på vägen... |
||
Svara med citat |
2007-02-26, 00:11 | #75 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
En liten oro bara: Har kört med Players affiliate-program hos er med mycket gott resultat tidigare. Sålde dock annonsplatsen så hade ett uppehåll i min annonsering av Player. Nu när jag sedan la upp bannern igen så genererade den fortfarande lika mycket trafik men CR:en blev mycket låg. Jag har hittills haft 8 sales på 338 clicks. Vad som är anmärkningsvärt är att "salesen" har kommit väldigt klumpvis. Visst kan det ha med slumpen att göra men kan det vara så att annonsen inte fungerar? Mvh, Antepante |
||
Svara med citat |
2007-02-26, 09:35 | #76 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Jag gjorde en undersökning av deras implementation och den funkar fint. Detta beror snarare på slumpen, ofta är det så att vissa tider så sker det mer försäljning, detta är helt normalt. Har att göra med vilken typ av besökare man har på sin sida. MVH Jimmie |
|||
Svara med citat |
2007-02-26, 10:16 | #77 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Annonsören kan välja att godkänna alla sales. Själv har jag upptäckt att de affiliategenererade beställningarna verkar ha lite lägre betalningsmoral och en större tendens att avboka.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2007-03-19, 22:07 | #78 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad har ni för konverteringsgrad ni som använder Affiliator ?. Vi har testat en tid och för oss ligger det på ungefär EN TIONDEL av liknande program på TradeDoubler och Zanox. Många bra program men utdelningen har minst sagt varit skral. Är ju inte exakt samma program så har ingen exakt jämförelse men skillnaderna är väldigt stora för oss.
|
||
Svara med citat |
2007-03-20, 10:03 | #79 | ||
|
|||
Medlem
|
Dum fråga kanske, men ställer man inga frågor får man ju heller inga svar. Vad är "konverteringsgrad"?
|
||
Svara med citat |
2007-03-20, 10:42 | #80 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
vad jag menar är antalet sale / besök
|
||
Svara med citat |