FAQ |
Kalender |
2013-06-13, 14:51 | #81 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej, jag undrar om keywordpolicyn som är stängd. När det står att den är stängd så står det att man inte får köpa sökord, men då bör det vara tillåtet att ranka på sökord? Har jag rätt?
|
||
Svara med citat |
2013-06-13, 15:51 | #82 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad menar du med att ranka på sökord?
Det man vanligtvis menar med stängd sökordspolicy el. dyl. är att man inte får köpa sökord som länkar direkt till spårningslänken. Du får inte heller köpa det aktuella varumärket, eller skriva varumärket i din annonstext. Dock får du marknadsföra din egen webbsida via sökord hur mycket du vill. Precis som du får marknadsföra din webbsida på Facebook eller via mailutskick. Någon som anser något annat? |
||
Svara med citat |
2013-06-13, 16:07 | #83 | ||
|
|||
Medlem
|
Du får alltså inte använda t.ex. Google Adsense och betala Google för att visa dina länkar för vissa givna sökord. På din egen webbplats får du göra precis vad du vill.
|
||
Svara med citat |
2013-06-13, 18:36 | #84 | |||
|
||||
Medlem
|
Stämmer precis som jensplan säger.
Är något oklart eller om det gäller en specifik annonsör så kontakta [email protected] så går det att svara mer specifikt. /Jonny |
|||
Svara med citat |
2013-09-17, 18:43 | #85 | |||
|
||||
Medlem
|
Vill passa på och varna om Adrecord.
Haft innestående betalningar i snart 6 månader mailat deras support utan framgång. |
|||
Svara med citat |
2013-09-17, 18:46 | #86 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det låter inget vidare. Vi svarar i princip på alla supportmail på dagen så då måste det vara något fel. Maila mig gärna direkt på [email protected] så tittar jag på detta omgående. Edit: Kollade på ditt konto nu och du har varken nått utbetalningsnivån (1000 kr) eller angett dina utbetalningsuppgifter. Och som sagt, något supportmail har vi inte fått. Mvh Jonny Senast redigerad av Adrecord den 2013-09-17 klockan 18:49 |
|||
Svara med citat |
2013-10-02, 08:15 | #87 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag pingar och får inget svar. Försöker sedan med tracert och kommer till en netnod.glesys.se eller någe liknande sedan e de stopp.
Har ni problem eller är det bara några ni stänger av? |
||
Svara med citat |
2013-10-02, 09:02 | #88 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Vår ena leverantör har haft lite nätverksstrul under morgonen men det ska nu vara löst. Ska se över vad som gick fel hos oss för vi ska inte behöva bli drabbade på det sättet. Beklagar problemen. Mvh Jonny |
|||
Svara med citat |
2014-06-28, 08:03 | #89 | ||
|
|||
Medlem
|
Varit nere två dygn.
Vem betalar förlorad trafik och förtjänst? |
||
Svara med citat |
2014-06-28, 08:12 | #90 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om du syftar på leads och sales via adrecord trackingen så har detta legat på annan maskin och fungerat alldeles utmärkt under nedtiden. Jag hade flera sales registrerade nu när jag tittade.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|