FAQ |
Kalender |
2007-07-03, 03:23 | #1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
har ett litet blognätverk på engelska inom spel /nintendo /console
ingår 4 stycken .info domäner . consoleplay . info sonyplay . info nintendoplay . info och microsoftplay . info lätt att integrera in din adsense kod i sidorna. wordpress som används . bloggarna updateras automatiskt varje timma så ingen tid krävs för att sköta dessa. istället för att sälja detta är jag intresserad av byta hela mini-nätverket emot nån annan sida/sidor helst svenska. möjligtvis kan webhotell ingå i bytet (betalade precis för ett helt år ) kom med förslag alla förslag varmt välkomna |
|||
Svara med citat |
2007-07-04, 03:03 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Vars och hur plockas nya inläggen? Är det någon agent som hämtar information? tänkte mest på: "bloggarna updateras automatiskt varje timma så ingen tid krävs för att sköta dessa"
|
||
Svara med citat |
2007-07-04, 05:43 | #3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
men ingenting säger ju att man inte själv kan updatera manuelt med . |
|||
Svara med citat |
2007-07-04, 06:01 | #4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad kostar det att köpa materialet av maxconsole.net då?
|
||
Svara med citat |
2007-07-04, 07:26 | #5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-07-04, 12:18 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Man vill ju veta vad som ingår i bytet och förutsättningarna.... |
||
Svara med citat |
2007-07-04, 13:29 | #7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
nån kanske är intresserad om alla frågetecken försvinner.. nu verkar det mer som att du döljer saker som kan göra intresserade personer mindre sugna..
|
||
Svara med citat |
2007-07-04, 16:06 | #8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Bara vant mig att snackare kontaktar en.. så har någon sidor /project de vill byta med. som jag skulle vara intresserad av så lägger jag gärna en halvtimma på hur allt fungerar med bloggarna. =)
|
|||
Svara med citat |
2007-08-30, 02:16 | #9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
finns nu lite inlänkar till consoleplay.info kika på den många inlänkar ifrån pr5,6,7 siter .
För dig som är osäker hur man kollar inlänkar : http://www.smartpagerank.com/pagerank-back...info&results=50 fick ett bud på 3000:- tackar nej... jag vill byta detta blognätverk emot nån svensk sida. alla förslag välkomna |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|