FAQ |
Kalender |
2021-09-03, 16:38 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Här har ni 28 olika premium domäner som passar till olika verksamheter.
Domännamnen är väldigt lockande och ni som köper domänerna kan sälja dem vidare till stora företag eller leverantörer! Domännamnen är: abcnordic.com - Kan säljas till den amerikanska tv kanalen ABC Channel, liksom HBO har hbonordic.com för de nordiska länder abcnordic.se - Kan tillhöra ABC Nordic Swesafety.com - Kan säljas vidare till verksamheter inom skyddsprodukter eller säkerhetstjänster Swesafety.se - Kan säljas vidare till verksamheter inom skyddsprodukter eller säkerhetstjänster Swesafety.nu - Kan säljas vidare till verksamheter inom skyddsprodukter eller säkerhetstjänster scandimedia.se - Väldigt lockande domän som passar företag inom reklam branschen och medieproduktion bokfora.nu - Kan säljas till ett bokföringsföretag eller en leverantör inom bokföringslösningar bokföra.online - Väldigt smart domännamn för verksamheter inom bokföringslösningar handlahem.online - Populär domän just nu, Kan säljas till leverantörer såsom mathem.se, mat.se osv ehandla.se - En premium domän som passar alla e-handelsbutiker kopmobil.nu - Kan säljas vidare till mobilbutiker eller mobiloperatörer köpmobil.online - Kan säljas vidare till mobilbutiker eller mobiloperatörer miniphone.nu - Kan säljas vidare till mobilbutiker eller mobiloperatörer mintelefon.nu - Kan säljas vidare till mobilbutiker eller mobiloperatörer nyiphone.se - Kan säljas vidare till mobilbutiker eller mobiloperatörer hemjakt.nu - Kan vara väldigt lockande för mäklarna hittaassistent.nu - Kan användas av assistantbolagen eller liknande hittaassistent.online - Kan användas av assistantbolagen eller liknande hittaassistent.se - Kan användas av assistantbolagen eller liknande hittarea.online - En hemsida som samlar olika reor och kampanjer av olika butiker hittatolk.nu - Kan vara ett bra namn till tolkförmedlingar tolken.nu - Kan vara ett bra namn till tolkförmedlingar minbok.online - Onlinebutiker som säljer böcker på nätet kan lätt köpa domänen minfirma.online - Kan användas av ett företag som erbjuder onlinetjänster till små firmor recensera.online - En hemsida där man kan recensera olika produkter eller annat online såsom trustpilot.com domainfinder.se - Webbhotell och domänförsäljning ouden.se - Online parfym e-butik ducanti.se - Namnet kan passa vilken verksamhet som helst, kan vara kafeteria eller matbutik. Försäljning av domäner enligt bud!. Domäner ligger för närvarande hos Loopia och One.com men kan flyttas gratis till andra leverantörer. Har ni några som helst frågor eller funderingar svarar jag snabbt på mail |
||
Svara med citat |
2021-09-03, 22:03 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Var är de där premium domänerna du nämnde?
|
||
Svara med citat |
2021-09-03, 22:16 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
|
||
Svara med citat |
2021-09-03, 22:19 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
|
||
Svara med citat |
2021-09-03, 22:41 | #5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
kopmobil.NU är knappast premium heller, kopmobil.com är ledig, köpmobil.nu är ledig. Måste man förklara vad en domän ska användas till är den tyvärr inte premium. ouden.se - För den som vill ha en parfym ebutik som heter odör, väldigt passande... |
||
Svara med citat |
2021-09-03, 23:05 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ouden är från oud, sätter du ihop orden ny+iPhone blir det inte som apples ”trademark” men det är det som finns!
Tack för din tid |
||
Svara med citat |
2021-09-08, 14:07 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Gissar att du är ung? Du lär dig med tiden och blir mera mogen. Jag köpte många sådana skitnamn tidigare. Om någon stämmer dig på $250,000 (tex. nyiphone.se). Då kommer du sedan bli vuxen. Tro mig!
|
||
Svara med citat |
2021-09-09, 18:06 | #8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag säljer alla för 25000 sek, nyiphone.se kan du behålla eller avregistrera. |
||
Svara med citat |
2021-09-18, 03:16 | #9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej Domainfinder,
Var vänlig att undvik att posta samma domäner till salu i andra trådar. Tack på förhand!
Svara |
|
|