FAQ |
Kalender |
2004-08-14, 13:18 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kommer snart lägga upp en ny sida och ha Adsense på den. Jag kommer skriva Adsense på företaget. Jag har läst FAQen på Adsense. Så jag undrar om det är något speciellt man ska tänka på när man registrerar eller använder Adsense?
|
||
Svara med citat |
2004-08-14, 13:38 | #2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det finns en hel del skrivet redan här på WN. Om du använder sökfunktionen och söker på "adsense" hittar du nog en del som är bra att tänka på.
2004-08-15, 11:55 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-08-18, 00:35 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det fiffiga med adsense är att man kan baka in dem lite över allt och få dem att inte se ut som reklam i första ögonkastet. Att rama in en adsense och placera den långt ifrån innehåll är en dum idé. Placera den gärna nära text-stycken så den smälter in. Besökarna läser dem då och personligen klickar jag oftare på adsense-reklam än stora banners som jag lärt mig att ignorera.
Du bör dock inte göra det för otydligt vad som är reklam och vad som inte är det. Men blanda är att rekommendera. |
|||
Svara med citat |
2004-08-18, 01:38 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-08-18, 02:12 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2004-08-18, 12:22 | #7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
När jag loggar in och kollar statsen på adsense, vad är då skilldnaden på Aktiv CPM och Dina Inkommster? |
||
Svara med citat |
2004-08-18, 13:01 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Själv ignorerar jag adsense reklamrutorna av ren automatik numera, brukar dock läsa textreklamen när jag söker på Google. |
|||
Svara med citat |
2004-08-18, 13:37 | #9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Svara |
|
|