FAQ |
Kalender |
2004-01-13, 12:45 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har under ett antal månader använt mig av E-spotting.
Som jag ser det är den enda skillnaden att Overtures resultat presenteras i befintliga sökmotorer. Men fungerar det på samma sätt som E-spotting annars? Finns det någon svensk personal som kan hjälpa en att komma igång? Andreas |
||
Svara med citat |
2004-01-14, 00:50 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Om du inte riktar dig till svensk trafik är Overture bra. De kan erbjuda hög volym
och bra online admin för att administrera nyckelord. Fungerar på ungefär samma sätt som espotting. Overture hade tidigare problem med låg kvalité på klick via deras sökningar(fusk bland affiliates) men numera är kvalitén helt okej. Vad jag vet har de ingen svensk support i dagsläget men det verkar vara på G. |
|||
Svara med citat |
2004-01-21, 16:56 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur är det med budgivningen, är det som på eSpotting, mest pengar kommer högst, eller tar den hänsyn till andra parametrar?
Finns det smidigt sätt att se vad nuvarande budgivare har bjudit, som på eSpotting, utan att vara inloggad? Andreas |
||
Svara med citat |
2004-01-21, 21:15 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Den som betalar mest kommer högst. Har två personer lagt samma bud kommer den som la budet först att hamna överst.
Overture Sverige kommer lanseras inom kort och lägsta bud på den marknaden kommer tyvärr vara 0,15 euro, vilket är mer än på den amerikanska marknaden. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|