FAQ |
Kalender |
2009-01-19, 15:59 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag söker en eller flera duktiga webbdesigner till ett litet projekt i första hand men även till längre samarbete.
Det gäller att skapa en standarddesign (skin eller template eller vad du vill kalla det) till en e-handelslösning som senare kommer att säljas. Din design blir en av flera olika standardvarianter i olika färger som våra kunder kommer att kunna välja på, och den ska därför passa så många olika typer av butiker som möjligt. Jag söker flera designers helt enkelt för att jag kommer att vilja ha flera olika designer att välja mellan, och med flera designers inbillar jag mig att ni inte tänker likadant alllihop utan att jag därför får lite olika varianter. Du ska vara lätt att samarbeta med och garanterat ha tid att slutföra projektet, då tidsaspekten är viktig i detta projekt. Du ska kunna jobba självständigt och ta egna initiativ men tycka om att diskutera lösningar och vara öppen för förslag och feedback. Du måste kunna hantera muntliga beställningar, och klara dig ganska mycket utan skrivna specar. Stor fördel är om du är duktig på användbarhet och har jobbat med e-handelslösningar förr. Vår butikslösning är skriven i PHP så du måste kunna detta tillräckligt för att kunna koppla ihop butikskoden och din design. Naturligtvis ska du skriva kod som validerar, och som fungerar i alla webbläsare. Om samarbetet fungerar vill jag att du framöver finns tillgänglig för att göra helt egna designer till framtida kunder som vill ha egen design av sina butiker och inte standarddesignerna. Pris enl ök, men fast pris enbart och inga fantasisummor tack. Skicka mig PM om vad du gjort tidigare, vem du är, varför du vill göra detta projekt och din prisnivå så kontaktar jag dig om intresse finns från min sida. |
|||
Svara med citat |
2009-01-19, 17:17 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Glömde i annonsen att självklart ska du ha f-skatt.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|