FAQ |
Kalender |
2014-06-04, 21:57 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Tänkte höra ifall ni har några tips och erfarenheter kring att ta betalt via sms, Vill ta betalt med valörerna 50 100 200. Skulle gärna vilja ha så att man kan skapa månadsprenumeration där man tar betalt via sms också (inget krav) men skulle vara smidigt. Vilken är bäst? Och mest prisvärd? Tack på förhand! |
||
Svara med citat |
2014-06-04, 22:03 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
SMS är väl inte ens smidigt längre efter att man måste koppla ett bankkonto till numret o.s.v??
Inte många jag känner som har orkat ställa in den funktionen. mvh |
|||
Svara med citat |
2014-06-04, 22:06 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur menar du?
Att kunden måste göra det eller att man själv måste göra det? Wywallet är ju vanligt och är en hel del som använder, däremot så undrar jag ifall det finns något bättre eller ifall det nu är komplicerat som du säger. Det är till en välgörenhetssajt där man kan ge bidrag via sms |
||
Svara med citat |
2014-06-05, 09:26 | #4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker http://www.mosms.com fungerar mycket bra, dom jobbar med wywallet
|
|||
Svara med citat |
2014-06-05, 22:54 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Okej, men varför skulle man välja mosms om de jobbar med wywallet? Då borde det väl vara billigare och bättre att gå genom wywallet direkt?
Mellanhänder eller återförsäljare brukar sällan göra något bättre och billigare. Det jag är ute efter, är egentligen att få veta varför något är bra och ifall någon har erfarenheter och kan rekommendera någon Tackar för tipset om mosms, men skulle gärna vilja lite mer om varför isåfall |
||
Svara med citat |
2014-06-06, 10:01 | #6 | |||
|
||||
|
Jag har inte använt sms tjänster på väldigt många år så jag har inga svar på dina frågor, men när jag använde mosms för kanske 5 år sedan fungerade det i alla fall bra.
|
|||
Svara med citat |
2014-06-06, 10:32 | #7 | |||
|
||||
|
Du väljer inte att använda WyWallet, det är grundläggande infrastruktur som du utnyttjar när du anlitar en sms-operatör för dina tjänster.
Jämfört med Trafikverket som äger järnvägsrälsen men du åker med SJ, Veolia, MTB eller någon annan. Förutom Mosms rekommenderar jag Cellsynt som är väldigt duktiga. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|