FAQ |
Kalender |
2015-08-16, 14:34 | #1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej, jag behöver hjälp med att sätta upp min webb-butik (inredning och livsstil), och gärna så snart som möjligt då de som skulle hjälpa mig inte verkar ha möjlighet nu. Jag har tänkt mig prestashop, webbhoptell har jag på citynetwork. Jag har lite koll på det tekniska och kan bygga lite själv, men jag behöver råd och stöd i processen. Jag söker en trevlig, pålitlig och hjälpsam person till detta Jag ersätter dig såklart, och då jag har en del egna bloggar, främst inom inredning, kan även annat samarbete vara intressant! MVH Karro
|
|||
Svara med citat |
2015-08-17, 09:26 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej Karro!
Jag kan hjälpa dig sätta upp en ehandel-butik. Prestashop är bra, men om du vill kunna ha flera sidor, blogg o kunna styla allt efter egna preferenser rekommenderar jag WordPress. För e-handel rekommenderar jag att använda tillägget WooCommerce. Det är gratis och lätt att sätta upp, och har även avancerade inställningar för den som vill optimera sin butik. Tema & design kan som sagt stylas helt själv. Se min WordPress hemsida företag sida för mer info. |
||
Svara med citat |
2015-08-17, 09:36 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Även om Last nu gärna hjälper dig, så vill jag gärna tipsa om https://www.shopify.com/
Jag har själv aldrig testat det, men det ser lovande ut, och de exempel som visas upp ser riktigt bra ut! |
||
Svara med citat |
2015-08-17, 09:39 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Shopify är bra, och har blivit väldigt populärt på sista tiden. Dock kostar det 290 kr/månad vilket blir en del per år med tanke på att du själv måste styla & underhålla din shop. Om du dessutom ska hyra in en designer som fixar till din shop blir slutkostnaden ganska hög. De finns dock andra gratis alternativ som TicTail.
|
||
Svara med citat |
2015-08-19, 10:11 | #5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tack så mkt för era tips! Jag har fått lite hjälp nu, ska se om det ordnar sig, annars återkommer jag MVH Karro
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|