FAQ |
Kalender |
2012-01-02, 21:34 | #1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har sedan en tid tillbaka ägt cirka 3 stycken bra felstavnings domäner som varje månad får några tusen svenska besökare via type-ins.
Har satt upp en vanlig Wordpress blogg på dom där jag recenserar en annan sida jag äger i hopp om att besökarna klickar sig vidare till sidan. Någon som har liknande sidor och vet om det ger bra resultat? Kanske bättre att peka domänerna direkt till min huvudsida istället? Har ni några råd? Jag får känslan att många som går in på sidorna stannar max den tiden det tar för dom att upptäcka att dom har skrivit in fel adress. |
||
Svara med citat |
2012-01-02, 21:55 | #2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Se upp så du inte har felstavade varumärken eller råkar ha etik och moral i kroppen så du får svårt att sova om nätterna
|
||
Svara med citat |
2012-01-02, 21:58 | #3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Lär dom ju kontakta mig och då får jag väl ge dom domännamnet bara. Är väl inte någon som går vidare om dom får domännamnet? |
||
Svara med citat |
2012-01-03, 14:01 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
ot:
"Visste du att ett genomsnittligt Facebook fan är värt cirka 900 kronor!! Nej det är inte ett skämt." Vad baserar du det på? Har du någon källa till det? |
||
Svara med citat |
2012-01-04, 14:56 | #5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det bästa är väl att helt enkelt mäta och se efter? Det går nog inte att ge några generella råd eftersom folk beter sig olika beroende på vad det gäller och hur sidan är utformad, om du säljer produkter eller tjänster osv. Det enda är att du får vara lite försiktig med vilket innehåll du erbjuder om det handlar om registrerade varumärken (vilket jag utgår från att det gör).
Svara |
|
|