FAQ |
Kalender |
2007-06-11, 23:22 | #1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Apple har precis introducerat sin webbläsare Safari (som publik beta) till Windows XP/Vista.
http://www.apple.com/safari/ För merparten av alla webbutvecklare lär detta vara riktigt goda nyheter, då de nu kan köra samtliga stora webbläsare under Windows. Vad tror ni, kommer detta leda till en minskad (vem behöver en Mac nu?) eller ökad (oj vad trevligt, jag byter helt till Mac nu) försäljning av Apple-datorer? |
|||
Svara med citat |
2007-06-11, 23:49 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
"The world's best browser." Finns det inte lagar om falsk marknadsföring även i USA?
|
|||
Svara med citat |
2007-06-12, 00:03 | #3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Bra wn.se inte fungerar i Safari
Iofs fungerar knappt en sida så ger ju bra publicitet för Apple. |
||
Svara med citat |
2007-06-12, 00:06 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-06-12, 00:13 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Förstår ärligt talat inte varför Apple släpper en såpass oklar version, de brukar ju vara noga med utseende och "känsla" annars. Detta ger ju inte direkt bra publicitet. Fast å andra sidan har väl aldrig deras windowsversioner av olika program varit någon höjdare, kolla bara på Quicktime. Trevligt format, men usel spelare.
Bra iniativ annars, ser fram emot kommande versioner. Har länge väntat på en lättillgänglig khtml-browser för windows. |
||
Svara med citat |
2007-06-12, 01:43 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Safari kraschar så fort jag skriver något i ett fält.. tex google.. någon som har samma fel?
|
|||
Svara med citat |
2007-06-12, 02:38 | #7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag lyckas inte ens starta den, corefoundation.dll gör nå skumt och blir fu*kad.
|
|||
Svara med citat |
2007-06-12, 02:53 | #8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Å herregud, känns ju som man glufsat mystiska svampar innan man började surfa runt :P Har lyckats krascha browsern 8ggr på 5min användning, måste vara nytt personbästa
|
|||
Svara med citat |
2007-06-12, 19:43 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe... vad ska man säga. Betan funkar helt ok på Mac iaf, men ska bli intressant och se vad dom har för plan med Windows-versionen.
|
||
Svara med citat |
2007-06-12, 22:58 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Flyger fram på min G5, fungerar kanon. Ska testa den på MacBook Pro sen när man orkat gå till soffan , fungerade bra i Parallels som då körde Vista. XP ej testat ännu.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|