Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Har NameISP lagt ner?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-05-03, 15:21 #1
improwise improwise är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 59
improwise improwise är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 59
Standard Har NameISP lagt ner?

Har ett antal domäner som ligger hos NameISP sen ett antal år tillbaka vilket har fungerat bra. Nu verkar det dock som om dom tagit långsemester eller håller på att lägga ner för trots upprepade försöka att nå dom på deras supportmail så har jag inte fått något försök, trots att jag tom mailat en alternativ hotmailadress också ifall det skulle vara någor strul med min primärmail. Inte ett ljud...

Nån som vet?

(Har under den dryga vecka jag väntat på svar själv tagit reda på svaret, så jag har inte gjort några akutförsök att nå dom på telefon , men känns som den typen av verksamhet som borde kunna ha en fungerande supportverksamhet via Internet)

Senast redigerad av improwise den 2014-05-03 klockan 15:27
improwise är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-05-03, 17:07 #2
AnOnYmUs AnOnYmUs är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 868
AnOnYmUs AnOnYmUs är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 868
Dom har inte lagt ner eller tagit semester ännu. Jag har själv pratat med dom via telefon och är det akut så tror jag till och med att du kan ringa nu.
AnOnYmUs är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-05-03, 21:58 #3
improwise improwise är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 59
improwise improwise är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 59
Verkar som om inget av mina 5 mail nått fram till dem, märkligt nog då jag gjort BCC på de 3 senaste till så väl konton vi har på Gmail och Hotmail och alla kommit fram som de ska. Nå väl, nu har vi iaf fått kontakt med varandra och kan bekräfta att NameISP absolut inte verkar ha lagt ner, däremot kanske man kan undra varför mail inte når fram till dom när de uppenbarligen verkar komma iväg som de ska från vår mailserver. Men det löser dom säkert nu när de känner till problemet. Slutet gott, allting gott
improwise är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017