FAQ |
Kalender |
2009-08-29, 15:23 | #1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag är co-locationkund hos PRQ och upptäckte nyss att jag inte har PRQs journummer nu när jag behöver det. Är det någon som har lust att dela med det till mig?
|
|||
Svara med citat |
2009-08-29, 16:22 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tror det kostade extra för att få tillgång till PRQ's journummer?
|
|||
Svara med citat |
2009-08-29, 22:40 | #3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nope. Alla kunder får journummret. Det står t.om. på PRQs webbsida.
|
|||
Svara med citat |
2009-08-29, 22:49 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Med journummer antar jag att du menar 24/7 nummer.
Så här står det på PRQ's hemsida : "Tillgång till (24/7) support telefonnummer: - Timdebitering tillkommer vid utnyttjande (800 SEK/84 EUR/107 USD per timme) Pris: 400 SEK/månad 42 EUR/månad 53 USD/månad" |
|||
Svara med citat |
2009-08-29, 23:04 | #5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det var som sjutton. Jag läste bara det här "24/7 journummer ges enbart ut till kunder som behöver det. Kontakta oss om du är kund och inte fått det." och antog att co-locationkunder "behöver det". Jag har visst inte haft så bra koll på vad omstruktureringen på PRQ har inneburit.
Fick precis svar från PRQ som säger samma sak. Tack för hjälpen! Senast redigerad av kullervo den 2009-08-29 klockan 23:11 |
|||
Svara med citat |
2009-08-29, 23:07 | #6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har bara gamla supportnummren, och dom är inaktiva plus att går till fel personer.
Tyvärr. |
|||
Svara med citat |
2009-08-30, 02:44 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hehe... kan förstå varför dom gjort så.
Min jourtelefon ringer ju i tid och otid om nån annan tekniker inte svarat före mig. Alla mina kunder har ju numret utan extra krav (förutom betalning för arbetstid då förstås, om felet beror på kund) så det blir ju rätt ofta att nån ringer och vill ha hjälp med sin server om de råkat göra något fel :P |
|||
Svara med citat |
2009-08-30, 13:19 | #8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Men och andra sidan har du en av dom bästa Co-location tjänsterna jag varit inblandad i så, Norman?
Att jämföra PRQ och XH är inte som att jämföra äpplen och päron... Utan mer som att jämföra äpplen och... dammsugare? |
|||
Svara med citat |
2009-08-31, 01:15 | #9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är det bättre att va äpple eller dammsugare? jag förstår inte.. äpplen är goda.. dammsugare kan lukta illa om man inte byter påsen ofta!
|
|||
Svara med citat |
2009-08-31, 03:49 | #10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Frukter är bättre än hushållsartiklar i detta sammanhang
Kort sagt, det är en J*VLIGT stor skillnad mellan XH och PRQ i kundservice och allmänt "hur seriöst det är". |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|