FAQ |
Kalender |
2012-09-22, 13:48 | #1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hejsan, har en liten fråga.
Kan ett affiliate nätverk neka en utbetalning som de säger bara innehåller incentive trafik. Jag har alltså inte jobbat med incentive trafik någonting alls men ändå får jag inte min utbetalning. Vad kan jag göra? |
|||
Svara med citat |
2012-09-22, 14:11 | #2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Däremot så kan du säkert få problem med kanske Frossle, affelix och dess likar. Euroads och double.net tar bara bort ersättning utan att säga till, är min erfarenhet. |
||
Svara med citat |
2012-09-22, 15:05 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Prata med dem och fråga dem vad de baserar det på att du endast kör med incitamentsdriven trafik.
|
|||
Svara med citat |
2012-09-22, 15:05 | #4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag hade en utbetalning på nästan 5000 kr som Euroads höll inne. De påstod att jag hade autorefresh på annonserna. Trist men sant! Jag har inte än sett röken av pengarna och detta är över 2 år sedan.
|
||
Svara med citat |
2012-09-22, 17:47 | #5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
Svara med citat |
2012-09-22, 18:07 | #6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
Svara med citat |
2012-09-22, 18:13 | #7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det har jag faktiskt inte enaning om.
Skulle gissa att en av anledningarna är att sidan har 100% insättningsbonus. |
|||
Svara med citat |
2012-09-22, 18:41 | #8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag antar att det är någon form av spel du marknadsför. Att du skulle ha en konverteringsgrad på 100% över tid låter inte normalt. Hur många klick/insättningar har du haft som de ej är nöjda med? Är det möjligen så att dina kompisar/familj signat upp genom dina länkar?
|
|||
Svara med citat |
2012-09-22, 18:55 | #9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är 6st. CPA det gäller.
En av medlemmarna hade samma efternamn fick jag höra men sa att de kunde räkna bort den men fortfarande vill det inte betala ut mina pengar för att det tror att all min trafik är incentive. |
|||
Svara med citat |
2012-09-22, 23:20 | #10 | |||
|
||||
Medlem
|
Om du fått 6 st klick och 6 personer har satt in pengar så är det förmodligen dina sex kompisar som du bett om att sätta in dessa pengar?
Om fallet nu är så, lär dig till nästa gång att du fixar lite klicks från annat håll än just dessa sex så det inte är så genomskinligt. Jag har aldrig varit med om att haft en konvertering på 100%.. absolut inte när det gäller spel heller. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|