FAQ |
Kalender |
2004-02-18, 04:08 | #1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Är väl lite grön vad gäller SEO men har pluggat på ordentligt den senaste månaden, men det är några saker som jag skulle vilja ha svar på (och eventuellt fråga om jag bara har drömt detta?)
1) Vissta fanns det förut så att man kunde se PR i vänstermarginalen för sökresultaten i google? Eller har jag drömt detta??? <_< 2) Då google är så snäll och inte visar "sökträffsnummret" framför sökträffen.....hur vet man vart i reultatet man själv har hamnat? Om man antar att man har en skrämmande dålig position för exempelvis 2 keywords och antalet sökträffar är tusentals....måste man manuellt leta sig fram till den önskade siten och räkna ut själv vilken position man hamnade på? (vill ju jämföra positioner för före/efter SEO) |
|||
Svara med citat |
2004-02-18, 11:17 | #2 | ||
|
|||
Validating
|
1).
Kategoribläddring visar PR 2) Installera Web Ceo (gör en sökning). konfigurera upp din site och keywords. Kör sedan en Ranking (endast 5 sökord i demoversionen, men det kanske räcker) |
||
Svara med citat |
2004-02-18, 16:00 | #3 | |||
|
||||
Nykomling
|
2) Håller helt med Hans, det är ett lysande program med tanke på att demot är gratis.
|
|||
Svara med citat |
2004-02-18, 16:02 | #4 | |||
|
||||
|
Vad gör det programet då?
|
|||
Svara med citat |
2004-02-19, 12:57 | #5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Programmet används för att marknadsföra hemsidor med hjälp av sökmotorer.
Det innehåller en hel del bra funktioner och ett verktyg för att kolla t.ex. positioner. See for yourself. EDIT: Typo |
|||
Svara med citat |
2004-02-19, 20:45 | #6 | |||
|
||||
|
Citat:
Ska kolla upp det programmet. Tackar som bockar. |
|||
Svara med citat |
Svara |