FAQ |
Kalender |
2015-07-09, 01:59 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Den funktion jag gillar mest hos Gmail är ALL MAIL.....dvs att all email behandlas lika. Under All Mail så hittar man nya, skickade, arkiverade, etc. Det spelar ingen roll var dom ligger (med skräp och trash som undantag) utan de dyker upp under All Mail.
Använder man ett externt epostprogram så spelar det heller ingen roll var posten ligger i sitt konto....de laddas ner ändå. Finns det verkligen ingen annan e-post tjänst som fungerar så förutom Gmail? Än så länge har jag i alla fall inte hittat någon. Det är en av de främsta anledningarna jag fortfarande använder Gmail. |
||
Svara med citat |
2015-07-09, 09:36 | #2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har du en mac så testa skapa en smart brevlåda med tex :
innehåller brev som matchar någon mottagare "dig själv" du kan lägga till även avsändare regel "dig själv" också. Sedan klicka i att inkludera brev från Skickat. Skall funkar fint ;D |
|||
Svara med citat |
2015-07-09, 23:32 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack Jack för ditt svar. Dock så har jag huvudsakligen använt webmail de senaste 12 åren så jag känner inte direkt för att börja använda en klient på heltid (dock använder jag Thunderbird till offline backup).
Min fråga kanske skulle varit tydligare med att det är webmail tjänst jag frågar om. Tack! |
||
Svara med citat |
2015-07-10, 23:36 | #4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
Svara med citat |
2015-07-11, 01:25 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker Gmail fungerar jättebra. Har inte hittat något som passar mig, min familj och mitt företag bättre. Men jag jobbar inom IT, är aldrig 100% nöjd, och vill alltid veta vad som finns - både för att folk frågar mig om rekommendationer men också av ren nyfikenhet.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|